ترکیه و آنتالیا در آوریل (نکات سفر، آب و هوا و موارد دیگر)



آوریل زمان محبوبی برای بازدید از برخی مناطق تور آنتالیا ترکیه است. با هوای گرم، انبوهی از جشنواره های فرهنگی و شرایط عالی برای پیاده روی های خاص، کارهای زیادی برای انجام دادن در تور آنتالیا وجود دارد. بسته به علایق و اولویت های سفرتان، ممکن است آوریل را زمان ایده آلی برای سفر به آنتالیا بیابید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازدید از ترکیه در ماه آوریل به ادامه مطلب که توسط سایت توریاب تهیه شده مراجعه کنید.

 

آب و هوا

آوریل در ترکیه بهار است و هوا گرم است.در بسیاری از مناطق این کشور: استانبول، آنکارا، کاپادوکیه و قونیه میانگین دمای ماهانه حدود 60-62 درجه فارنهایت (16-17 درجه سانتیگراد) دارند، در حالی که تور آنتالیا و کاپادوکیه چند درجه گرمتر هستند و 68-69 درجه فارنهایت (19-20 درجه سانتیگراد) دمای این شهرهای ساحلی می باشند. ماه آوریل نیز در همه جا یک ماه نسبتاً خشک است و باران های زمستانی در برخی از مناطق ساحلی سپری شده است.

 

ترکیه و آنتالیا در آوریل

 

ازدحام و هزینه ها

آوریل در برخی از مناطق ترکیه فصل پربازدید مانند تور ارزان آنتالیا است، اما نه در همه جا، بنابراین نمی توانید انتظار قیمت، در دسترس بودن یا شلوغی یکسان در سراسر کشور را داشته باشید. استانبول و کاپادوکیا در این زمان از سال شلوغ هستند زیرا نسبتا گرم و بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. اگر در ماه آوریل به این مکان‌ها سفر می‌کنید، پروازها و اقامتگاه را از قبل رزرو کنید و انتظار داشته باشید که قیمت‌های فصل اوج را بپردازید.

 

با این حال، آوریل هنوز فصل خوبی برای تفریحات ساحل دریای اژه و مدیترانه با تور لحظه آخری آنتالیا است. در حالی که شرایط و دما ممکن است برای زمان در ساحل در ماه آوریل مناسب نباشد، اگر علاقه مند به بازدید از شهرها و شهرهای ساحلی (مانند ازمیر یا تور آنتالیا) هستید، ماه آوریل زمان خوبی برای این کار است.

 

کجا بروم؟

تور استانبول و تور آنتالیا ممکن است در ماه آوریل با گردشگران شلوغ باشند، اما این دلیل خوبی دارد: آب و هوا برای پیاده روی در فضای باز، برای بسیاری از جاذبه های فرهنگی و طبیعی این مکان های محبوب ایده آل است. فعالیت‌های ساحلی و دریایی (مانند قایقرانی) در امتداد سواحل غربی و جنوب غربی تا اواخر فصل شروع نمی‌شوند، اما اگر بیشتر به مکان‌های فرهنگی و تاریخی علاقه‌مند هستید، آنتالیا، ازمیر و سلجوک/افسوس را در آوریل بررسی کنید.

 

چه باید کرد؟

گشت و گذار عمومی در ترکیه در ماه آوریل ایده آل است. این کشور سرشار از جاذبه های فرهنگی باستانی و معاصر است و بهشت ​​عاشقان غذا است. آوریل همچنین ماه خوبی برای سفر دریایی در بسفر از استانبول است. جزایر پرنس ، در جنوب شرقی استانبول، زمانی که آب و هوا برای شنا و آفتاب گرفتن به اندازه کافی خوب نیست، مقصدی ایده آل برای گردش در جزیره هستند. جشنواره لاله های استانبول نیز دیدنی است.

 

اگر اهل پیاده‌روی هستید و به دنبال چالش هستید، آوریل زمان خوبی برای پیاده‌روی در مسیر تجاری باستانی راه لیسیا است . این یکی از بهترین پیاده روی های چند روزه ساحلی در جهان در نظر گرفته می شود و برای دمای گرم آوریل عالی است. راه‌های مختلفی برای پیاده‌روی وجود دارد، اما شروع و پایان آن در تور آنتالیا و پیاده‌روی ۸ تا ۹ روزه یک برنامه سفر عالی است.

 

آب و هوای ترکیه و آنتالیا در آوریل

 

رویدادهای ماه آوریل

ماه رمضان که بین اواخر مارس و اوایل ماه مه رخ می دهد، یکی از مهم ترین رویدادهای مذهبی در ترکیه است. مسلمانان در طول این ماه از خوردن و آشامیدن در ساعات روز پرهیز می کنند. برخی از رستوران ها برای تمام ماه تعطیل می شوند در حالی که برخی دیگر با احتیاط بیشتر یا برای ساعات محدود کار می کنند. سفر در ترکیه در ماه رمضان می‌تواند یک تجربه فرهنگی جالب برای ما باشد.

 

رمضان بایرامی یک جشنواره سه روزه بلافاصله پس از پایان ماه مبارک رمضان است. در برخی دیگر از کشورهای اسلامی به آن عید می گویند. این جشن سه روزه پایان ماه مبارک است که مردم روزه خود را افطار می کنند.

 

جشنواره لاله استانبول، در سراسر آوریل برگزار می شود. میلیون‌ها گل لاله رنگارنگ در سرتاسر فضاهای عمومی شهر کاشته می‌شوند و رنگ و شادی بهاری به ارمغان می‌آورند. لاله ها نماد سنتی استانبول هستند.

 

تور استانبول و تور آنتالیا

 

سفر به ترکیه در ماه آوریل؟ این برنامه های سفر عالی را بررسی کنید

پیاده روی در مسیر لیسیا در ترکیه: (کاس، آدرسان و آنتالیا در 9 روز) این مسیر تجاری باستانی را در امتداد سواحل مدیترانه ترکیه پیاده روی کنید. این برنامه مسیر را از غرب به شرق کامل می کند، از کاس شروع می شود، از آدرسان ادامه می یابد و در نهایت به آنتالیا ختم می شود.

 

کاوش استانبول و کاپادوکیه در6 روز. دو مورد از محبوب ترین مقاصد ترکیه را در طول شش روز کشف کنید.

 

نتیجه :

برای سفر به تورهای ترکیه در آوریل که مصادف با انتهای فروردین و شروع اردیبهشت ماه می باشد.می توانید از یک تور ترکیبی استانبول و آنتالیا استفاده کنید.ما در سایت توریاب این تور ترکیبی ترکیه را هر ساله به شما معرفی می کنیم. شما می توانید تجربیات سفر به تور استانبول و بازدید از مکان های تاریخی و مراکز خرید و بازار بزرگ استانبول را با تور آنتالیا و بازدید از سواحل لارا و کنیالتی ترکیب کنید.

 

سوالات متداول:

آیا آوریل ماه خوبی برای ترکیه است؟

آوریل و می بهترین زمان برای سفر به ترکیه است ، به ویژه برای کاوش در شهرهای باستانی و مکان های دیدنی پراکنده در سراسر کشور. آنتالیا بهترین مناظر را در غروب خورشید ارائه می دهد. همچنین استانبول در این ماه ها میزبان رویدادهای فرهنگی بسیاری است.

 

آیا آوریل ماه خوبی برای تور استانبول است؟

بهترین زمان برای سفر به تور استانبول اواسط بهار، در ماه های آوریل و می و همچنین پاییز، از سپتامبر تا اکتبر است. در این زمان‌ها، پایتخت ترکیه از آب و هوای معتدلی برخوردار است و دمای آن از حدود 26 درجه سانتیگراد است.

 

آیا در ماه آوریل در آنتالیا بارانی است؟

استراحتگاه های محبوب دریای اژه و مدیترانه ترکیه از تابستان های گرم و طولانی لذت می برند و در ماه آوریل شاهد گرم شدن همه چیز خواهید بود. این آخرین ماه‌های مرطوب بهار است، بنابراین مقداری باران خواهید داشت.

 

منبع: تور لحظه آخری

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024