آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

آغاز امتحانات نهایی از ۲ دی ماه/ اعلام نتایج ۲هفته پس از آخرین امتخان



اخبار,اخبار اجتماعی,خسرو ساکی
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش با بیان اینکه امتحانات نهایی از دوم دی‌ماه آغاز می شود گفت: امتحانات تا ۲۳ دی‌ماه ادامه دارد.

خسرو ساکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امتحانات نهایی دانش آموزان سال دوازدهم روزانه، دانش آموزان بزرگسال و داوطلب آزاد پایه سوم متوسطه نظری و فنی و حرفه‌ای و پیش دانشگاهی شاغل به تحصیل در مدارس داخـل و خــــارج از کشور، از دوم دی‌ماه آغاز می‌شود گفت: امتحانات تا ۲۳ دی‌ماه ادامه دارد.

 

ساکی افزود: امتحانات نهایی برای ۱۴۶ هزار و ۸۹۶ دانش‌آموز در ۱۰۳۴ حوزه اجرا و ۱۳۰ حوزه تصحیح و نیز امتحانات نهایی در مدارس خارج از کشور برای ۳۵۰ دانش‌آموز در ۳۱ حوزه اجرایی و چهار حوزه تصحیح برگزار می‌شود. امتحانات نهایی دانش‌آموزان مدارس خارج کشور نیز در بازه زمانی ۲ تا ۲۳ دی‌ و در ۲ افق زمانی برگزار می‌شود.

 

 رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که زمان اعلام نتایج امتحانات، حداکثر دو هفته پس از برگزاری آخرین امتحان خواهد بود.  

 

وی همچنین اضافه کرد که فارغ‌التحصیلان دوره متوسطه که متقاضی‌ترمیم و ارتقای نمرات درس یا دروس نهایی پایه سوم متوسطه خود هستند نیز می‌توانند با شرکت در امتحانات نهایی دی‌ماه نمره خود را ارتقاء داده و ترمیم کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------