کاهش ساعت کار ادارات دولتی در استان اصفهان



اخبار,اخبار اجتماعی,کاهش ساعت کار ادارات دولتی در استان اصفهان
ساعات کاری ادارات استان اصفهان طبق مصوبه کارگروه ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و تصمیم ستاد استانی پبشگیری و مقابله با بیماری کرونا، روزهای یکشنبه و دو شنبه ۱۱و ۱۲اسفند از ۸ تا ۱۲ است.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان امروز (شنبه ۱۰ اسفند ماه) در ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا، گفت: این تغییر ساعت مشمول دستگاههای امدادی و خدمات رسان استان نخواهد بود و چنانچه ارباب رجوع در اداره‌ای حضور داشته باشد، کارمندان موظفند تا پایان وقت اداری پاسخگو باشند.

 

عباس رضایی ادامه داد: کلیه امکانات استان متعلق به آحاد مردم است و تمام دستگاه‌ها موظفند همه امکانات و تجهیزات خود را در راستای مقابله با این بیماری با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کار گیرند.

 

استاندار اصفهان همچنین به روسای کمیته‌های هفت گانه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، توصیه کرد؛ در تصمیم‌گیری‌ها همه شهرستان‌های استان مد نظر قرار گرفته و صرفا بر روی شهر اصفهان تمرکز نشود.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، وی اظهار کرد: دستگاه‌ها با بسیج امکانات موجود زمینه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک، الکل، مواد ضد عفونی کننده در استان را فراهم کنند و دستگاه‌های نظارتی نیز بر نحوه توزیع این اقلام به منظور استفاده مصرف کننده واقعی نظارت کافی داشته باشند و با هر نوع احتکار و گران‌فروشی مقابله کنند.

 

رضایی همچنین با اشاره به ضرورت حفظ نشاط و شادابی جامعه، اضافه کرد: با اقدامات پیشگیرانه و به موقع آرامش نسبی را جامعه ایجاد شود.

 

وی خاطر نشان کرد: آحاد مردم و مسئولان ضمن حساس بودن نسبت به شیوع بیماری، حفظ امید، آرامش و فضای به دور از استرس را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند زیرا آرامش و امید موجب تقویت سیستم دفاعی و ایمنی بدن انسان خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------