ناجا: کشف بیش از 5 میلیون قلم دارو و تجهیزات بهداشتی احتکاری



اخبار,اخبار اجتماعی,رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۵ میلیون قلم دارو و تجهیزات بهداشتی احتکاری طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای مستمر طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالا در سراسر کشور، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازدید از انبارها و مراکز پخش تجهیزات بهداشتی و دارویی در سطح کشور، ۵۵ مرکز توزیع متخلف را شناسایی و پلمب کردند.

 

وی افزود: در این بازرسی ها حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار قلم دارو و تجهیزات بهداشتی شامل؛ ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار، ۲۹۲ عدد انواع دستکش، ۹۵۹ هزار و ۲۹۷ بطری انواع مواد ضدعفونی کننده، ۱۷۰ هزار و ۶۳۵ عدد انواع ماسک و ۲ کانتینر محلول ضد عفونی کننده، ۲۱ کارتن ماسک اکسیژنه و کیت آزمایشگاهی و … احتکاری کشف کردند.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: در این رابطه ۵۵ متهم دستگیر که به همراه پرونده ها برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

سردار مقیمی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات متعلق به استان های تهران، فرماندهی ویژه شرق، اصفهان، آذربایجان غربی، البرز و عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی ناجا است، گفت: در این روزها که کالاهای بهداشتی جزء کالاهای استراتژیک و اساسی مردم در کشور محسوب می شود پلیس امنیت اقتصادی برای حفظ و ارتقاء امنیت اقتصادی کشور بدون هیچ گونه گذشت با محتکران که سودجویان و سوداگران اقتصادی هستند مقابله و مبارزه می کند.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در خاتمه گفت: تلاش پلیس امنیت اقتصادی نیز برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی همچنان با قوت ادامه دارد و از آنجایی که هرگونه کمبود عرضه و احتکار کالاهای بهداشتی بعد از شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد احساس ناامنی اجتماعی و روانی در کشور شده از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------