تازه ترین دفاعیات دختر و پسر پارکورکار جنجالی



اخبار,اخبار اجتماعی,دختر و پسر پارکورکار جنجالی
پرونده پارکورکار جنجالی که از حرکات ورزشی خود و دختر جوانی فیلم و عکس در اینستاگرام منتشر کرده بود، با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری ارسال شد.

به گزارش رکنا، دختر و پسر پارکورکار جنجالی پای میز محاکمه رفتند.در واپسین روزهای اردیبهشت امسال فیلم و تصاویری از دختر و پسر جوانی هنگام انجام حرکات پارکور در لبه پشت‌بام ساختمان مرتفعی در اینستاگرام منتشر شد.

 

با توجه به واکنش کاربران فضای مجازی به این ماجرا، پرونده‌ای در این‌باره نزد روح‌ا... رضاپور گتابی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امنیت اخلاقی تهران تشکیل شد.

 

با دستور بازپرس پرونده تحقیقات درباره این پرونده در دستورکار ماموران پلیس فتای پایتخت قرار گرفت و پسر جوان در خانه‌اش در یکی از محله‌های تهران بازداشت شد.

 

او در جریان تحقیقات قضایی- پلیسی مدعی شد فقط حرکات ورزشی انجام داده و فکر نمی‌کرده که اعمال ورزشی‌اش او را به دردسر بیندازد.

 

با توجه به این‌که اقدامات این جوان دور از عرف و قانون بود برای او قرار قانونی صادر شد. بعد از مدتی متهم با سپردن وثیقه به‌طور موقت آزاد شد.

 

در حالی که تحقیقات همچنان در ارتباط با پرونده وی ادامه داشت، معلوم شد که این متهم غیرقانونی به یکی از مرزهای غربی کشور رفته و درصدد است از کشور خارج شود که در مسیر فرار دستگیر شد.

 

چند روز پیش آخرین جلسه تحقیق از این متهم در شعبه سوم دادسرای امنیت تهران انجام شد.متهم در جریان آخرین دفاع گفت: از کارهایی که کرده‌ام پشیمانم.

 

من و دختر جوانی که همراهم بود فقط تمرینات ورزشی پارکور انجام می‌دادیم و نیت دیگری در کار نبود. فکر نمی‌کردم که انجام آن حرکات ورزشی و انتشار فیلم و عکس‌مان باعث ناراحتی شهروندان شود.

 

آخرین اظهارات متهم در جلسه بازپرسی از وی اخذ شد و برای او از سوی بازپرس پرونده، قرار جلب به دادرسی صادر شد و قرار است متهم پرونده به‌زودی در دادگاه کیفری2 استان تهران محاکمه شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------