آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

امروز و فردا کشور بارانی است



بارش باران در کشور،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی در کشور از امروز تا جمعه از بارندگی و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به‌ویژه از ساعات بعدازظهر و اواخر وقت در استان‌های آذربایجان غربی،‌آذربایجان شرقی، زنجان،کردستان، کرمانشاه، ایلام و به‌تدریج در لرستان، همدان و شمال خوزستان رگبار باران رعدوبرق وزش باد شدید موقت و برخی نقاط گردوخاک روی می‌دهد.

 

فردا چهارشنبه با گسترش و تشدید فعالیت سامانه علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، قم، خوزستان، شمال بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، شمال و غرب فارس و ارتفاعات سمنان و گلستان بارش پیش‌بینی می‌شود. در مناطق مستعد احتمال رخداد تگرگ و در ارتفاعات رشته کوه البرز و مناطق سردسیر شمال غرب کشور بارش به صورت برف است.

 

فعالیت سامانه پنجشنبه در نیمه شمالی کشور و روز جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز،‌ شمال شرق و شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق کشور خواهد بود.

 

شنبه هفته آینده در شمال شرق، نوار شرقی استان سیستان و بلوچستان، دامنه جنوبی البرز مرکزی، غرب کشور، ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور بارش و وزش باد شدید موقتی گاهی همراه با گردوخاک در نقاط مستعد پیش‌بینی شده است.

 

طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در نیمه شمالی کشور روند دما به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد. امروز در شمال شرق و شرق چهارشنبه در نیمه غربی کشور و روزهای پنجشنبه و جمعه در غالب مناطق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید خواهد بود که در نقاط مستعد همراه با خیزش گردوخاک است. همچنین فردا چهارشنبه شمال خلیج فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------