تمدید انتخابات شورایاری‌ها تا ساعت 18/ پایان انتخابات شورایاری‌ها در ساعت 20



مسئول اطلاع رسانی ستاد انتخابات پنجمین دوره شورایاری‌ها از تمدید دو ساعته زمان انتخابات خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامحسین محمدی عصر امروز با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد گفت: با توجه به استقبال پرشور و مشارکت قابل قبول شهروندان تهرانی در پنجمین دوره انتخابات شورایاری و همچنین صف‌های طولانی رای دهندگان در تمامی حوزه‌های انتخابیه، هیات اجرایی خواستار تمدید مهلت انتخابات شورایاری‌ها برای دو ساعت شد که نهایتا هیات نظارت آن را پذیرفت.

 

به گزارش ایسنا، بر این اساس انتخابات شورایاری‌ها تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

 

 

بازدید چند تن از نمایندگان مجلس از ستاد اجرایی انتخابات شورایاری

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حجت‌الاسلام مهدی شیخ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدیدش از ستاد اجرایی انتخابات گفت: نشاط مردم برای شرکت در سرنوشت خود جای تشکر دارد.

 

وی با بیان اینکه مردم با حضور مشتاقانه خود در انتخابات خط بطلانی بر یاوه گویی دشمنان کشیدند، گفت: با اینکه صدا و سیما از دیروز به موضوع انتخابات شورایاری وارد شده و تا چند روز پیش نیز جای سوال در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات وجود داشت اما مردم به پای صندوق‌های رای آمدند و نشان می‌دهد مردم به سرنوشت‌شان در شهر حساس هستند و برای آنکه زندگی‌شان بهتر شود نقش خود را در مدیریت شهری باور کردند.

 

الیاس حضرتی نیز با بیان اینکه رای خود را در محله حاج عبدالله در منطقه 4 ثبت خواهم کرد، گفت: خوشبختانه مشارکت بالا بود و با توجه به روش الکترونیکی که انتخابات برگزار شد به نظر می‌رسد گام دوم برگزاری الکترونیکی انتخابات در مجلس خواهد بود و اگر پاسخ خوبی دریافت کنیم می‌توان این مهم را در انتخابات ریاست جمهوری نیز اجرایی کرد.

 

وی افزود: مشارکت بی نظیر امروز مردم پیامی برای افرادی بود که می‌گفتند مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

 

همچنین امروز پروانه مافی و مصطفی کواکبیان نیز از ستاد بازدید کردند.

 

پایان انتخابات شورایاری‌ها در ساعت 20

پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها از ساعت 8 صبح امروز در 352محله برگزار شد و در ساعت 8 شب به پایان رسید.

 

این دوره از انتخابات به روش الکترونیکی برگزار و بیش از 1704 صندوق در شعب اخذ رای برای رای‌گیری شهروندان در نظر گرفده شده بود.

 

برخی از مسئولان شهری با حضور در محل ستاد اجرایی انتخابات شورایاری‌ها اظهار امیدواری کردند مشارکت این دوره از انتخابات نسبت به گذشته افزایش داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------