سهم ۳۰ درصدی خواب آلودگی رانندگان در تصادفات نوروزی



تصادفات نوروزی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۳۰درصد تصادفات نوروزی مرتبط با واژگونی وسایل نقلیه به علت خواب آلودگی رانندگان است. 

به گزارش تجارت‌نیوز، کمال هادیانفر ،رئیس پلیس راهور فراجا درباره آخرین آمار تصادفات نوروزی توضیحاتی ارائه داد.

 

رئیس پلیس راهور گفت: عدم کنترل وسیله نقلیه در هنگام بارش باران و برف در جاده ها باعث لغزندگی معابر و‌کاهش دید شده و لزا این مورد نیز می تواند تاثیر بسزایی در افزایش واژگونی وسایل نقلیه را داشته باشد.

 

سردار هادیانفر در ادامه نسب به درصدهای تاثیر گذار آمارهای تصادفات نوزوز ۱۴۰۲ تا امروز گفت: 35 درصد عدم توجه به جلو، 15 درصد عدم رعایت حق تقدم، 8.7 درصد تختی از سرعت مطمئنه، 16.5 درصد توانایی عدم کنترل وسیله نقلیه و همچنین آمار جانباختگان امسال نسبت به سال گذشته حدود 23 درصد کاهشی اعلام شده، اما متاسفانه در حوزه خسارات و مجروحین شاهد افزایش هشت درصدی آمار بوده‌ایم. (باشگاه خبرنگاران)

 

470 کشته در تصادفات نوروزی

در روزهای گذشته نیز فرمانده کل انتظامی کشور درباره تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی گفت: «تاکنون براساس آمار ۴۷۰ کشته در تصادفات نوروزی داشته‌ایم.»

 

 

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: امسال تجربه سفر بیشتری را در نوروز داشته‌ایم و تاکنون ۲۶۲ میلیون تردد استانی و بین شهرستانی انجام شده و این حاکی از آن است که مردم نوروز و سال جدید را با نشاط شروع کرده‌اند.

 

به گزارش مهر، وی درباره وضعیت جاده‌ها گفت: به نیمه تعطیلات رسیده‌ایم تقریباً امروز هم در مسیر رفت و هم در مسیر برگشت شاهد تردد پر حجم هستیم و از شهروندان می‌خواهیم سفر خود را به انتهای نوروز موکول نکنند.

 

رادان گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش باید توجه داشت که ممکن است مسیر طولانی‌تر شود و رانندگان جاده را در سفر ببینند و توجه داشته باشند که ممکن است چندین ساعت در جاده باشند.

 

فرمانده کل انتظامی کشور درباره تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی گفت: تاکنون براساس آمار ۴۷۰ کشته در تصادفات داشته‌ایم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------