قتل محیط‌بان نجفی پس از خروج از جلسه دادگاه با شلیک پدر مقتول



قتل محیط‌بان نجفی,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
"برومند نجفی"، محیط‌بان کرمانشاهی مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه به شهادت رسید 

 به گزارش تسنیم ؛ صفحه یگان حفاظت محیط زیست نوشت: ساعتی پیش برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی در جریان برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده، توسط پدر مقتول در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه به شهادت رسید.

 

در تاریخ 14 مرداد سال 1399, یکی از مخبران یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه با مشاهده چهار شکارچی غیرمجاز که با خودروی آفرود وارد منطقه حفاظت‌ شده بیستون کرمانشاه شده بودند و به‌گفته این مخبر، اقدام به شکار کرده بودند، موضوع را به پاسگاه محیط‌بانی مستقر در منطقه اطلاع می‌دهد.

 

بلافاصله بعد از اطلاع‌رسانی, پنج نفر از نیروهای یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه برای بررسی مسئله خود را به خودروی شکارچیان می‌رسانند و در درگیری میان نیروهای محیط‌بانی و شکارچیان، ضمن اصابت تعدادی تیر به خودروی شکارچیان، یک نفر از آن‌ها با گلوله محیط‌بان نجفی زخمی می‌شود و در ادامه جان خود را از دست می‌دهد.

 

بر اساس آخرین جزئیات این پرونده، درخواست اعاده‌ دادرسی پرونده‌ محیط‌بان برومند نجفی توسط دیوان‌عالی کشور پذیرفته شده بود و این پرونده برای رسیدگی‌ مجدد حقوقی، به شعبه‌ هم‌عرض، ارجاع داده شده بود.

 

جزئیات قتل محیط بان کرمانشاهی از زبان دادستان 

شهرام کرمی، دادستان کرمانشاه:پیش از ظهر امروز  به محض خروج محیط‌بان «برومند نجفی» از مجتمع دادسرای اطفال کرمانشاه یکی از نزدیکان مقتول با تبر به سمت سرباز زندان که قاتل را همراهی می کرد حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح  می کند.  

 در این هنگام پدر مقتول که از قبل در بیرون از محوطه دادگاه کمین کرده بود، بیرون آمده و هشت گلوله از اسلحه کلاشینکف به سمت نجفی شلیک می کند که سه گلوله آن به وی اصابت کرده و باعث مرگ او می شود.

 

 پدر مقتول و کسی که او را در این ماجرای خونین همراهی می کرد، متواری شده اند که دستورات لازم به ضابطین قضایی  جهت دستگیری متهمین صادر شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------