افزایش دمای کشور تا آخر هفته‌



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از امروز تا پنجشنبه (21 تا 23 اسفند)، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می‌شود، از ورود سامانه بارشی جدید در روز پنجشنبه خبر داد و روند فعالیت این سامانه را طی روزهای پایانی هفته‌ را تشریح کرد.

احد وظیفه با اشاره به ایکه از امروز (سه‌شنبه ۲۱ اسفند تا پنجشنبه ۲۳ اسفند) روند افزایش نسبی دما در اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود به ایسنا، گفت‌: امروز در برخی از مناطق سیستان‌ و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، جنوب استان یزد و شمال هرمزگان رگبار باران، همراه با رعد و برق، گاهی وزش باد و در ارتفاعات جنوبی کرمان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه فردا (چهارشنبه ۲۲ اسفند) در کشور جوی آرام حاکم خواهد بود، اظهار کرد: از بعد از ظهر فردا در نیمه غربی ایران آسمان ابری می‌شود و تا اواخر وقت به غیر از نوار شرقی کشور در اکثر مناطق هوا ابری خواهد بود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، تاکید کرد: پس‌فردا (پنجشنبه ۲۳ اسفند) با ورود سامانه بارشی، استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور تحت تاثیر قرار می‌گیرند و بارش باران این مناطق را فرا می‌گیرد. همچنین در مناطق سردسیر و مرتفع، به خصوص در اواخر وقت این روز بارش به صورت برف خواهد بود.

 

به گفته وظیفه، پنجشنبه (۲۳ اسفند) با افزایش سرعت باد جنوبی در استان خوزستان و ایلام احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد. همچنین امروز (۲۱ اسفند) قسمت‌های مرکزی و شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود و از بعد از ظهر پنجشنبه‌ (۲۳ اسفند) غرب خلیج فارس مواج می‌شود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد وضعیت آب و هوای تهران، گفت‌: فردا (۲۲ اسفند) آسمان تهران صاف در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و در طول روز غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۸ و هفت درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا (پنجشنبه ۲۳ اسفند) هوای تهران ابری و همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۹ و هشت درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------