بارندگی در شمال/گرد و خاک در شرق و غرب کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در استان های ساحلی خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با مهر، اعلام کرد: امروز در استان های ساحلی خزر بارش پراکنده و در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز، استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.

 

احد وظیفه افزود: فردا سه شنبه کاهش نسبی دما در استان های ساحلی خزر و تشدید بارش در گیلان و غرب مازندران رخ خواهد داد و در روزهای چهارشنبه تا جمعه نیز بارش پراکنده را در سواحل خزر خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در منطقه زابل و برخی نقاط استان ها ایلام، کرمانشاه و خوزستان در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود که در جنوب غرب کشور احتمال وقوع گرد و خاک نیز وجود دارد.

 

هوای تهران از امروز تا جمعه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت طی این مدت به ۳۴ درجه سانتیگراد خواهد رسید. شهر اهواز طی همین بازه زمانی در گرم ترین ساعات دمای ۴۶ درجه سانتیگراد را نیز تجربه خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------