کاهش نسبی دما در نوار شمالی/وقوع گرد و خاک در جنوب و شرق کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با نفوذ جریان‌های شمالی کاهش نسبی دما برای نوار شمالی کشور و در گیلان و غرب مازندران بارش باران پیش بینی می‌شود. 

احد وظیفه در گفت و گو با مهر، با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوا اظهار کرد: بر اساس خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی روز پنجشنبه برای گیلان و غرب مازندران بارش باران رخ خواهد داد.

 

وی افزود: در روزهای جمعه و شنبه برای این مناطق بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: همچنین روزهای یکشنبه و دوشنبه با نفوذ جریان‌های شمالی کاهش نسبی دما برای نوار شمالی کشور و در گیلان و غرب مازندران بارش باران پیش بینی می‌شود.

 

وظیفه ادامه داد: همچنین در ساعات بعدازظهر و اوایل شب طی دو روز آینده برخی مناطق استان اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های قزوین، سمنان، مازندران و شمال شرق تهران افزایش ابر، رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 

وی یادآور شد: روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در برخی مناطق استان اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شایان ذکر است طی سه روز آینده با توجه به افزایش سرعت وزش باد در جنوب خوزستان و مناطق شرق کشور به ویژه منطقه زابل رخداد گرد و خاک دور از انتظار نیست.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------