محدودیت‌های ترافیکی ١٣ آبان در پایتخت اعلام شد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,محدودیت‌های ترافیکی
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ١٣ آبان در پایتخت را تشریح کرد. 

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت، سردار محمدرضا مهماندار با بیان اینکه محدودیت‌های تردد از امروز آغاز شده است گفت:‌ خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابان‌های مفتح و شهید موسوی مسدود شده است.

 

وی با اشاره به پاکسازی سطح خیابان طالقانی از ساعت ۲۴ امشب به مردم توصیه کرد: خودروهای خود را از آن ساعت در خیابان طالقانی پارک نکنند.  

 

مهماندار افزود: همچنین محدودیت‌های تردد در خیابان ایرانشهر از مقابل معاونت حمل و نقل شهرداری تهران به سمت جنوب و خیابان‌های موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال اعمال می‌شود.

 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: مرحله دوم محدودیت تردد به مناسبت راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از ساعت ۶ صبح دوشنبه(۱۳ آبان) در طول خیابان طالقانی از تقاطع حافظ به سمت شرق و از تقاطع بهار به سمت غرب، خیابان سپهبد قرنی از میدان فردوسی به سمت شمال، خیابان نجات‌اللهی (ویلا) از انقلاب به سمت شمال، خیابان ایرانشهر از کریم خان به سمت جنوب اعمال می‌شود.

وی افزود: در صورت نیاز پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت تردد را در خیابان مفتح هم اعمال می‌کند.

 

مهماندار گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه(۱۳ آبان) آغاز و تا پایان مراسم ادامه پیدا می‌کند و به علت عبور و مرور بیشتر در خیابان‌های یاد شده ترافیک نسبت به روزهای قبل در این محدوده بیشتر می‌شود.

 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ اظهارداشت: با توجه به تعطیل‌نبودن روز ۱۳ آبان و وجود تردد در این معابر، افرادی که محل کارشان در خیابان‌های یاد شده است باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که تا قبل از ساعت ۶ صبح به محل کارشان برسند تا هم خودشان درگیر ترافیک نشوند و هم به حجم ترافیک اضافه نکنند.

 

 

 ایرنا  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------