باراش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۱۸ استان کشور/ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۱۸ استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین_کرج_تهران سنگین گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای هراز ، چالوس ، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت وبرگشت) روان گزارش شده است.

 

وی همچنین با اشاره به بارش برف وباران در محور چالوس ادامه داد: مه گرفتگی در ارتفاعات و محورهای هراز و بارش باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات فیروزکوه  و آزادراه قزوین-رشت گزارش شده است.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک سنگین و در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین گزارش شده است.

 

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: بارش برف و باران در محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، مازندران، قزوین، فارس، لرستان، همدان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد و چهارمحال وبختیاری گزارش شده است.

 

به گفته وی در محورهای استان‌های سمنان،مرکزی،گلستان و گیلان بارش باران پیش‌بینی شده است.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: برای تردد در محورهای کوهستانی به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------