تداوم بارش برف و باران در روز جمعه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی می‌گوید: جمعه در شمال غرب، غرب و جنوب غرب بارش خفیف و در سایر مناطق کشور بارش برف و باران و در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، سواحل مرکزی و غربی دریای خزر و از اواخر وقت در جنوب کشور بارندگی پیش‌بینی می‌شود که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف بوده و در مناطق جنوبی با رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود.

 

وی افزود: جمعه در شمال غرب، غرب و جنوب غرب بارش خفیف و در سایر مناطق کشور بارش برف و باران و در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که شدت بارش جمعه در نیمه جنوبی کشور است، اظهار کرد: شنبه به جز نوار غربی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در سایر مناطق کشور بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

 

به گفته ضیائیان شنبه شدت بارش در نیمه شرقی کشور و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر است. یکشنبه نیز در سواحل شمالی و در نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 

وی افزود: دمای هوا از صبح جمعه در مناطق شمال غرب و غرب کشور حدود ۳ تا ۵ و در مناطق البرز جنوبی و نواحی مرکزی حدود ۲ تا ۳ درجه و به ویژه از شنبه صبح در شرق حدود ۳ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد. جمعه و شنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج است.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ دی) نیمه ابری تا ابری و مه صبحگاهی گاهی وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۸ درجه و در روز شنبه (۲۱ دی‌ماه) کمی ابری و غبار صبحگاهی در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------