ادامه بارش برف و باران در جاده ها/ رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,وضعیت جوی و ترافیکی
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران در اکثر محورهای استان های خراسان رضوی ، خراسان شمالی و مازندران ادامه دارد.

  به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در بیست و ششمین روز بهمن ماه را تشریح کرد و گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی بارش برف در اکثر محورهای استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی ادامه دارد.

 

وی افزود:محورهای بابلسر و رامسر در استان مازندران بارانی است.

 

سرهنگ رحمانی با توصیه به رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر گفت: رانندگانی که قصد تردد در اکثر محورهای استان خراسان شمالی ، محور زنجان-طارم در استان زنجان و محور قوچان-درگز در استان خراسان رضوی را دارند باید از زنجیر چرخ استفاده کنند و لباس گرم و تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند.

 

وی به ترافیک جاده ها نیر اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

 

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

 

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران/بارش برف و باران در محورهای استان خراسان شمالی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنیگن آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد.

 

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

 

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک سنگین و در ادامه ترافیک نیمه سنگین محدوده گرمدره همچنین ترافیک در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس سنگین گزارش شده است.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان خراسان شمالی گزارش شده است.

 

سرهنگ رحمانی تاکید کرد: جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------