تردد خودروها در سطح شهر اصفهان در روز ۱۳ فروردین ممنوع است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, پلیس راهور استان اصفهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تمام خودروهایی که در روز سیزدهم فروردین ماه در سطح شهر اصفهان تردد کنند مشمول جریمه سنگین توسط ماموران پلیس و دوربین‌های نظارتی خواهد شد. 

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با مهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا کووید ۱۹ در استان اصفهان اظهار داشت: با اعمال طرح زوج و فرد از در منازل برای محدودیت تردد شهروندان در شهر در چهار روز گذشته بالغ بر سی هزار خودرو جریمه شدند.

 

وی افزود: طرح زوج و فرد اعمال شده تا پایان مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان برقرار است و کادر درمانی از جمله پزشکان و پرستاران شامل این محدودیت نیستند.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان داشت: تمام همکاران پلیس و نیروهای انتظامی در حالت آماده باش هستند و بیش از توان و انتظار برای مهار این شرایط می‌کوشند.

 

وی تصریح کرد: در روز سیزدهم فروردین ماه هر خودرویی که در شهر تردد داشته باشد مشمول جریمه سنگین توسط ماموران پلیس و دوربین‌های نظارتی خواهد شد؛ بنابراین از شهروندان درخواست داریم برای حفظ سلامت خود و دیگران در خانه بمانند.

 

وی بیان داشت: تمام خودروهایی که کنار حاشیه زاینده رود پارک شوند جریمه خواهند شد و تعدادی از این خودروها توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------