هواشناسی ایران ۹۹/۱/۲۳| تداوم بارش‌ها در اکثر مناطق کشور طی امروز/سامانه بارشی جدید در راه است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها در اکثر مناطق کشور به جز بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق و ورود سامانه بارشی جدید فعال طی روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی به‌جز استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور بارش‌ها ادامه دارد.

 

شدت بارش‌های امروز  برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، نیمه شمالی یزد، نیمه شمالی فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.

 

فردا یکشنبه در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب،برخی مناطقی جنوب شرق و شمال غرب بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد و در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و دامنه جنوبی البرز بارش پراکنده باران پیش‌بینی‌شده که در ارتفاعات این بارش‌ها به شکل برف است.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز دوشنبه علاوه بر مناطق ذکرشده در مناطقی از مرکز کشور  نیز رگبار پراکنده باران پیش‌بینی شده است. روز سه شنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و در نیمه شمالی کشور همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود. در این روز بارش پراکنده و خفیف باران در برخی مناطق شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی البرز روی می‌دهد.

 

در بعدازظهر چهارشنبه بانفوذ سامانه بارشی فعال از سمت جنوب کشور در استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و به‌تدریج کرمان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی‌شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------