عضو شورای تهران:‌ ورود به طرح ترافیک به معنای بخشیده شدن عوارض آن نیست



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, شورای تهران
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برداشتن سقف ورود به محدوده طرح ترافیک به معنای بخشیده شدن عوارض آن نیست. 

به گزارش ایرنا؛ «محمد علیخانی» روز یکشنبه در دویست و نهمین جلسه شورای شهر، اظهار داشت: ستاد کرونا و وزارت بهداشت اعلام کرد که همه خودروها می‌توانند وارد محدوده طرح ترافیک شوند تا از این طریق آمار مسافران حمل و نقل عمومی کاهش یابد و از شیوع کرونا پیشگیری شود.

 

وی با بیان اینکه تصمیم ستاد مقابله با کرونا درست بود، افزود:اما باید توجه داشت که سقف ورود به محدوده طرح ترافیک برداشته شد و این موضوع به معنای بخشیده شدن عوارض طرح ترافیک نیست.

 

علیخانی گفت: شهرداری در صورتی که می‌خواهد عوارض طرح ترافیک را به شهروندان ببخشد باید حتماً از شورای شهر مصوبه داشته باشد.

 

عضو شورای تهران با تذکر به شهردار تهران (پیروز حناچی) تاکید کرد که در حال حاضر طرح یا لایحه‌ای مرتبط با این موضوع در شورا مطرح نشده و عوارض به قوت خود باقی است.

 

وی با بیان اینکه ممکن است عوارض طرح ترافیک بخشیده شود و یا تخفیف برای آن در نظر گرفته شود، افزود: مانند گذشته عوارض باید لحاظ شود و در غیر اینصورت شهرداری خلاف قانون عمل کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------