جاده‌های شرق تهران شلوغ است/ رانندگان به سفرهای غیرضروری در مناطق‌ کوهستانی نروند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به افزایش بار ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری به مناطق‌ کوهستانی پرهیز کنند.

 به  گزارش تسنیم؛سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار داشت: برابر تصاویر دریافتی از دوربین‌های پلیس با توجه به پایان هفته و آغاز مسافرت‌ها، شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اعم از هراز، فیروزکوه، آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا(ع) هستیم.

 

وی همچنین تصریح کرد: پلیس راه شرق استان تهران با تجهیزات کامل و نیروها به صورت آماده‌باش در کلیه محورها حضور داشته و تخلفات به صورت ۲۴ ساعته رصد خواهد شد.

 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان از سفرهای غیرضروری به مناطق‌ کوهستانی اجتناب کنند و در صورت الزامی بودن سفر، از عجله و شتاب پرهیز و در طول سفر همواره جوانب احتیاط را درنظر گرفته و با سرعت مطمئنه در مسیرها قرار گیرند.

 

محبی ادامه داد: پایان طرح فاصله‌گذاری پایان کرونا نیست؛ لذا از هموطنان درخواست داریم تا با «در خانه ماندن» از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و قطع‌کننده زنجیره انتقال کرونا باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها توسط مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و یا سایت ۱۲۰ راهور و یا سامانه ۱۴۱ راهداری اطلاع حاصل نمایند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------