مهلت دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان تیرماه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو اطلاعیه از آغاز ثبت‌نام شاغلان و بنگاه‌های فاقد بیمه در سامانه کارا خبر داد و مهلت کسب‌وکارهای دارای کد بیمه و کارگاه برای دریافت تسهیلات کرونایی را پایان تیرماه اعلام کرد. 

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این اطلاعیه شمار ۱ آمده است: از صاحبان کسب‌وکارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای فاقد کد بیمه و کارگاه تأمین اجتماعی دعوت می‌شود برای دریافت تسهیلات کرونایی از دوشنبه ۱۶ تیر ماه در سامانه کارا ثبت‌نام کنند. ارسال پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر آغاز کرده است.

 

متقاضیان مشمول می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تسهیلات کرونا ثبت نام  کنند.

 

پایان تیر آخرین فرصت ثبت تقاضای کسب‌ و کارهای دارای کد بیمه و کارگاه برای دریافت تسهیلات کرونایی

 

دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ پایان تیرماه را آخرین فرصت ثبت تقاضای کسب‌ و کارهای دارای کد بیمه و کارگاه برای دریافت تسهیلات کرونایی اعلام کرد.

 

 در این اطلاعیه آمده است: از صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دارای کد تأمین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت تقاضای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا نشدند، درخواست می‌شود با توجه به رفع مشکلات ثبت‌نام تا پایان تیر نسبت به ثبت تقاضای خود در این سامانه اقدام کنند.

 

طبق اعلام رسمی وزارت ‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی صاحبان کسب ‌وکارهای دارای کد بیمه و کارگاه متقاضی دریافت تسهیلات دولتی فقط تا پایان تیر جاری فرصت ثبت‌نام در سامانه کارا دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------