نحوه اعتراض به پیامک‌های بدحجابی در خودرو



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,پیامک‌های بدحجابی
نحوه اعتراض به پیامک‌های بدحجابی در خودرورئیس پلیس پایتخت توضیحاتی را در مورد شیوه رسیدگی به اعتراض شهروندان درباره پیامک‌های بدحجابی در خودروها بیان کرد. 

سردار حسین رحیمی در گفت و گو با ایسنا در باره شیوه رسیدگی به اعتراضات در مورد پیامک‌های طرح ناظر (بدحجابی در خودرو) ، اظهار کرد: در مورد افرادی که نسبت به دریافت این پیامک ها معترض هستند من تاکید کردم که ملاک اظهار نظر شهروندان عزیز است و اگر فردی به این پیامک ها اعتراض داشته باشد ما اولین کاری که می کنیم این است که فرم اعتراض می دهیم تا اعتراضش را ثبت کند. البته مواردی بود که فرد گفته صحت ندارد اما در بررسی هایی که انجام شده خود فرد پذیرفته که آن اقدام رخ داده یا در برخی موارد 4-5 مورد و یا جاهای مختلف گزارشی از یک خودرو داشته ایم.

 

وی افزود: اما در عین حال همان طور که گفتم ما به تمام این اعتراضات رسیدگی می‌کنیم.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره این که برای برخی از خودروها پیامک توقیف آمده نیز گفت: در بار اول خودرو توقیف نمی شود اما اگر چنین موردی وجود داشته حتما شهروندان اعتراض کنند و قطعا به آن رسیدگی می‌شود.

 

سردار رحیمی در مورد اینکه آیا در صورت خلاف بودن گزارش سابقه ثبت شده به نام پلاک خودرو پاک می شود یا خیر، گفت: این کار انجام خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------