نماینده آبادان: فاضلاب خوزستان تقدیم به شما!



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,نماینده آبادان
نماینده مردم آبادان از وضعیت آب در این استان گلایه کرد. 

سیدمحمد مولوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲ آذر ) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: آقای اردکانیان آب خوزستان را بردید، فاضلاب آن هم تقدیم به شما. آیا شایسته است مردم نجیب خوزستان به ویژه اهواز، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان دست به دعا بردارند تا باران ببارد و بعد با اولین بارندگی زیر ۳۰ میلیمتر شاهد سرریز فاضلاب در منازلشان باشند.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که به جرأت و صراحت می گویم که شرکت های متولی آب و فاضلاب به مردم خوزستان ظلم کردند و در اعتبارات دخل و تصرف داشته اند که اسناد آن موجود است، عنوان کرد: عدم وجود امکانات و تجهیزات و نبود برنامه ریزی مناسب، موجب هدررفت اعتبارات مصوب خوزستان شده و اکنون آن را به منجلابی از فاضلاب تبدیل کرده است.

 

وی خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: به شما، استاندار خوزستان و متولیان فاضلاب این استان اخطار می دهم دست از بی توجهی بردارید و تمام تجهیزات خود را آماده کنید تا در بارندگی بعدی شرمنده مردم نشوید، زیرا مردم خسته شده اند. آیا می دانید آبادان با بیش از ۲۲۰ کیلومتر، فاقد شبکه فاضلاب است و ۱۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب آبادان هم فرسوده است، آیا عقل ایجاب می کند که سازمان آب و فاضلاب این شهر ۳۰۰ هزار نفری یک دستگاه جنتکس در اختیار داشته باشد.

 

مولوی گفت: گروه ویژه عملیاتی به استان خوزستان بفرستید تا اقدامات لازم را در این مورد انجام دهند تا دیگر مردم شاهد مشکلات کنونی در بحث آب و فاضلاب نباشند.

 

ایلنا 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------