سفر به جزایر هرمزگان سخت تر شد/ وزیر میراث فرهنگی: امید فعالان گردشگری به سفرهای نوروزی است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, سفر به جزایر هرمزگان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اجرای طرح تشدید نظارت بر مبادی ورودی و سفر به جزایر هرمزگان با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ خبر داد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طرح تشدید نظارت بر مبادی ورودی و سفر به جزایر هرمزگان با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ از امروز به مدت سه ماه اجرا خواهد شد.

 

نوروزیان افزود: در این طرح با همکاری دستگاه‌های اجرایی از نصب و برپایی چادر در سواحل و بوستان‌های استان جلوگیری خواهد شد و مسافرانی که قصد سفر به جزایر استان را دارند، حتما باید تست کووید ۱۹ را با نتیجه منفی و به صورت مکتوب ارائه کنند.

 

او گفت: اگر مسافری نتیجه منفی تست کرونا نداشته باشد باید با مراجعه به مراکز جامع سلامت استان و با هزینه شخصی (۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان) آزمایش بدهد و گرنه حق سفر به جزایر استان را نخواهد داشت.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در صورت مثبت شدن تست، بیمار و همراهانش باید به شهر مبدا خود بازگردند و یا فرد بیمار با پرداخت هزینه شخصی (روزانه ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر) در قرنطینه اجباری بماند.

 

وزیر میراث فرهنگی: امید فعالان گردشگری به سفرهای نوروزی است/ تاکنون کسی در هتل‌ها به کرونا مبتلا نشده است

 

علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری:طی بازدید‌هایی که انجام شده بخش گردشگری به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند و جای هیچ نگرانی برای سلامتی مردم نیست. 

 

تاکنون نیز آماری مبنی بر اینکه شخصی در هتل‌ها به کرونا مبتلا شده گزارش نشده است.

 

همه امید فعالان گردشگری به عید نوروز است چرا که بخش عمده درآمد آنها از  سفرهای نوروزی تامین می شود. 

 

البته تاکنون وزارت بهداشت هیچ یک از هتل‌های ما را تعطیل نکرده؛ چرا که تمامی آن‌ها پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی  رعایت می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------