بارش پراکنده باران در چند استان



 هواشناسی,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
ضیائیان گفت: در پنج روز آینده برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق، شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر همراه با رعد پیش بینی می‌شود. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی روزهای امشب و فردا در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و ارتفاعات البرز در برخی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد و در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی احتمال وزش باد و رگبار باران پیش بینی می شود، گفت: خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر رگبار رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

 

او ادامه داد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز برای سواحل خزر ارتفاعات البرز و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 

ضیائیان بیان کرد: در پنج روز آینده برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

کارشناس هواشناسی بیان کرد: در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و وزش باد شدید و گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود.

 

او بیان کرد: همچنین امشب و فردا برای استان‌های سمنان، تهران ،البرز، شمال اصفهان، مرکزی و غرب خوزستان و وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. در دو روز آینده دریای خزر و شمال خلیج فارس و از امشب تا یکشنبه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

 

این کارشناس هواشناسی درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد شدید است و بیشترین دمای تهران ۳۷ و کمترین آن ۲۵ درجه خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------