روند تدریجی افزایش دما برای تهران پیش‌بینی می‌شود



  افزایش دما,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان را طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با روند تدریجی افزایش دما پیش بینی کرد. 

به گزارش روز شنبه  ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر گاهی همراه با افزایش ابر، وزش باد و در بخش های جنوبی گاهی با وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

 

 همچنین طی این مدت روند تدریجی افزایش دما در استان، گاهی غبار محلی و افزایش ازن سطحی در نواحی پر تردد شهر تهران مورد انتظار است.

 

بر اساس این گزارش امروز، فردا و روز سه شنبه در نواحی کوهستانی شمالی، رشد ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید موقت پیش بینی می‌شود و رخداد رگبار پراکنده (با  احتمال رعد و برق) به ویژه در ارتفاعات شرقی دور از انتظار نیست.

 

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه ۳۶ و ۲۶، یکشنبه ۳۷ و ۲۷، دوشنبه ۳۷و ۲۷، سه شنبه ۳۷ و ۲۶ و چهارشنبه ۳۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

 

در ۲۴ ساعت گذشته  شهریار با ۳۵ درجه سانتیگراد  و فیروزکوه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان تهران ثبت شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------