کارشناسی داوری دیدار ذوب آهن و پرسپولیس/ پنالتی ذوبی‌ها سوخت



کارشناسی داوری دیدار ذوب آهن و پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کارشناس داوری فوتبال گفت: بازیکن شماره 6 پرسپولیس بازیکن ذوب‌آهن را در محوطه جریمه گرفت و باید در این صحنه داور یک پنالتی به سود ذوب‌آهن اعلام می‌کرد.

نوید مظفری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قضاوت موعود بنیادی‌فرد در دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس اظهار داشت: داور اشتباهات کوچکی مرتکب شد که تأثیرگذار نبود. بنیادی‌فرد در دقیقه 52 پس از خطای نادر محمدی، باید بلافاصله به او کارت زرد دوم را نشان می‌داد و در این باره کمی دیر اقدام کرد. کمک داور دوم هم دو بار و کمک داور اول یک بار آفساید اشتباه اعلام کردند.

 

وی در مورد کارت‌های زرد پُرتعدادی که بنیادی‌فرد به بازیکنان نشان می‌داد، تصریح کرد: وقتی بازیکنان دست به رفتارهایی می‌زنند، داور مجبور است واکنشی نشان بدهد و دستش برای مدیریت خیلی باز نیست. طبیعی است که داور در آن شرایط عکس‌العمل نشان بدهد.

 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درخصوص صحنه مشکوک به پنالتی دقیقه 59 در محوطه جریمه پرسپولیس به تسنیم گفت: آن صحنه هَند نبود. بازیکن شاید تلاش می‌کرد که توپ را با دست بزند، اما از زاویه‌ای که ما دیدیم، برخوردی صورت نگرفت.

 

مظفری درباره صحنه پایانی بازی که بازیکن پرسپولیس با دروازه‌بان ذوب‌آهن تک به تک شد، اما داور در سوت خود دمید، خاطرنشان کرد: در این صحنه آفسایدی رخ نداد و شاید داور خطا اعلام کرد. البته در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود که چه خطایی انجام شد.

 

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد داوری در دیدار دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس اظهار کرد: موعود بنیادی‌فر تا صحنه اخراج نادر محمدی قضاوت خوبی داشت. اخراجش هم صحیح بود. کارت اول محمدی به دلیل بی احتیاطی و کارت دومش به دلیل جلوگیری از حمله حریف بود.

 

او ادامه داد: بعد از آن در دقیقه ۵۸ در محوطه جریمه پرسپولیس آرمان قاسمی در حالی که می‌خواست ضربه سر بزند، بازیکن پرسپولیس با دست توپ را لمس کرد و این صحنه پنالتی بود. داور یک اشتباه تاثیرگذار داشت. در ثانیه‌های آخر نیز یک موقعیت تک به تک هم داشت نصیب ترابی ‌می‌شد که یک سوت بی مورد زده شد و نه آفسایدی در کار بود و نه خطایی.

 

سلیمانی درباره عملکرد کلی داور این دیدار گفت: باید بگوییم داور عملکرد مطلوبی نداشت. او در این دیدار از تمرکز لازم برخوردار نبود.

 

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با فارس در مورد قضاوت موعود بنیادی‌فر در بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس اظهار داشت: این مسابقه 3-4 صحنه بیشتر نداشت که متأسفانه داور مرتکب یک اشتباه تأثیر در بازی شد. اخطاری که در دقیقه 34 به نادر محمدی بازیکن ذوب‌آهن داد درست نبود و داور برای نشان دادن کارت زرد به این بازیکن عجله کرد اما  کارت زرد دومی که به محمدی نشان داد درست بود و با همان کارت هم ذوب‌آهن 10 نفره شد البته این اخراج درست نبود زیرا محمدی مستحق کارت اول نبود.

 

وی افزود: صحنه حساس دیگر این مسابقه در 60 مسابقه رخ داد که علی نعمتی بازیکن شماره 6 پرسپولیس بازیکن ذوب‌آهن را در محوطه جریمه گرفت و باید در این صحنه داور یک پنالتی به سود ذوب‌آهن اعلام می‌کرد که این صحنه را هم داور اشتباه کرد.

 

کارشناس داوری فوتبال با اشاره به اعلام آفساید اشتباه به ضرر پرسپولیس گفت: در دقیقه 90+2 کمک داور بازی در اعلام آفساید مهاجم پرسپولیس مرتکب اشتباه شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------