آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

برد والیبال ایران مقابل مصر/ قهرمانی جوانان والیبال در مسابقات آسیایی



دیدار تیم ملی والیبال ایران و مصر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جدال تیم‌های ملی ایران و مصر در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با پیروزی شاگردان عطایی مقابل حریف آفریقایی به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، تیم‌های ملی والیبال ایران و مصر در دومین روز از دیدارهای گروه F مسابقات قهرمانی جهان 2022، امروز (دوشنبه - 7 شهریور 1401) به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم ایران با نتیجه 3 بر یک برنده شد.

 

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود با ترکیب محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) مقابل مصر به میدان رفت.

 

مصری‌ها در ست نخست با وجود حمله بهتر، در دفاع و سرویس حریف بازیکنان ایران نشدند و اشتباهات آنها، پوئن‌های مثبت‌شان را خنثی کرد. نتیجه این ست، 25 بر 14 به سود ایران بود. بازی در ست دوم، پایاپای آغاز شد و پیش رفت اما امتیازات پایانی، متعلق به ایران بود و شاگردان بهروز عطایی، 25 بر 19 برنده شدند.

 

تیم ایران در ست سوم با اطمینان خاطر از پیروزی خود وارد زمین شد و همین موضوع، باعث شد، ملی‌پوشان ایرانی، حریف خود را دست‌کم بگیرند. عطایی در وقت‌های استراحتی که تقاضا کرد به شاگردانش متذکر شد که با حوصله بازی کنند و قدر هر امتیاز را بدانند. توصیه‌های عطایی اما تأثیری روی تغییر روند بازی نداشت و مصر 25 بر 22 برنده شد.

 

مسابقه در ست چهارم به روند عادی خود برگشت با این تفاوت که مصری‌ها با توجه به پیروزی در ست قبل، شجاعانه‌تر بازی می‌کردند و بارها با شناخت درست مهاجم ایران، دفاع‌های موفقی داشتند. تیم ایران در این ست 26 بر 24 برنده تا دومین پیروزی خود در مسابقات قهرمانی جهان 2022 را جشن بگیرد.

 

پیروزی در ست چهارم به زحمت رقم خورد و زنگ خطر را برای شاگردان عطایی به صدا درآورد که در پیکارهای جهانی هیچ حریفی را نمی‌توان دستکم گرفت.

 

 ***

 

جوانان والیبال ایران بر بام آسیا ایستادند

تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا توانست والیبال هند را شکست دهد و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در مرحله نهایی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۰ سال آسیا، تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم ملی والیبال هند رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد تا با این برد قهرمان این مسابقات شود.

 

والیبال ایران در ست نخست این دیدار ۲۵ بر ۱۲ پیروز شد. در ست دوم این مسابقه، ایران باز هم به پیروزی رسید و توانست با نتیجه ۱۹ بر ۲۵ ست دوم را هم به نام خود کند.

 

در ست سوم این مسابقه، شاگردان مومنی مقدم غافلگیر شدند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست خوردند.

 

ایران ست چهارم را خوب آغاز کرد و توانست با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی برسد تا والیبال ایران قهرمان این مسابقات شود.

 

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از روز دوشنبه ۳۱ مرداد به میزبانی منامه در کشور بحرین آغاز شد و به مدت هشت روز پیگیری شد.

 

عرشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، سجاد جلوداریان، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، مبین نصری، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده و پوریا حسین‌پور ۱۲ بازیکن تیم ملی والیبال جوانان ایران در این رقابت‌ها بودند.

 

امیرمهدی نفر (سرپرست)، رضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، پیمان اکبری (مدیر فنی)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (مربیان)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، محسن سیاه‌دوش (آنالیزور)، چالاک محمدرحیمی (ماساژور) به عنوان کادر فنی همراه تیم ملی جوانان بودند.

 

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم قبل از حضور در این مسابقات در هفتمین جام کنفدراسیون مردان آسیا (۱۶ تا ۲۳ مرداد) در شهر ناخون پاتوم تایلند شرکت کردند و در بین ۱۱ تیم شرکت کننده جایگاه پنجم را به خود اختصاص دادند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------