آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

واکنش احساسی نادال به بازنشستگی فدرر



نادال و فدرر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رافائل نادال تنیسور اسپانیایی در توییتر خود به راجر فدرر سوئیسی که اعلام بازنشستگی کرد، ادای احترام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، راجر فدرر با افشای تصمیم خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که پس از رقابت‌های تنیس جام لاور که هفته آینده برگزار می‌شود از دنیای تنیس کناره‌گیری می‌کند.

 

رافائل نادال در واکنش به این خبر نوشت: راجر عزیز، دوست و رقیب من. امیدوار بودم این روز هرگز نیاید. این یک روز غم انگیز برای من و برای ورزش در سراسر جهان است. برای من باعث لذت و افتخار بود که در تمام این سال ها با فدرر سهیم شدم و لحظات شگفت انگیز زیادی را در داخل و خارج از زمین تجربه کردم. در آینده ما لحظات بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن با هم خواهیم داشت، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن با هم داریم و این را می‌دانیم. در ضمن برای فدرر از صمیم قلب آرزوی خوشبخت دارم.

 

فدرر ۴۱ ساله که برنده ۲۰ گرند اسلم شده است، اعلام کرد که پس از جام لاور بازنشسته خواهد شد. این مسابقات هفته آینده در لندن برگزار خواهد شد.

 

فدرر سوییسی، نادال اسپانیایی و نواک جوکوویچ صربستانی سه اسطوره بزرگ در دنیای تنیس لقب گرفتند. این سه نفر تقریباً ۲۰ سال بر تنیس انفرادی مردان تسلط داشتند. آنها از ویمبلدون ۲۰۰۳ تاکنون ۶۳ گرند اسلم را برده‌اند که سهم فدرر ۲۰ گرنداسلم، جوکوویچ ۲۱ و نادال ۲۳ قهرمانی بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------