کشتی آزاد قهرمانی جهان | شکست محمدیان مقابل اسنایدر آمریکایی؛ رضا اطری فینالیست شد



کشتی آزاد قهرمانی جهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان با شکست مقابل حریف عنوان‌دار خود از آمریکا از رسیدن به فینال رقابت‌های جهانی صربستان بازماند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۳ وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۴ و آخرین نماینده ایران در ۳ وزن پایانی این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی به مصاف کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

 

محمدیان پیش از این در دور استراحت کرد، سپس ساموئل شرر از سوئیس را ۱۰ بر صفر برد. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل ماگومد زکریف از اواکراین با نتیجه ۸ بر ۵ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

 

پیش از این رضا اطری در ۶۱ و رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم با برتری قاطع مقابل رقبایشان راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شدند و فردا شب (یکشنبه) برای کسب مدال طلای جهان به میدان می‌روند.

 

تاکنون محمد نخودی در ۷۹ و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شده‌اند و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------