آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

حضور تیم استرالیا در ایران کنسل شد؟



تیم ملی بسکتبال استرالیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی بسکتبال استرالیا تا این لحظه اقدامی برای دریافت ویزای ایران انجام نداده و احتمالا به تهران نمی‌آید.

به گزارش ایسنا، در جریان بازی‌های پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، تیم ملی بسکتبال ایران در حالی باید روز ۲۳ آبان در تهران به مصاف تیم ملی استرالیا برود که در خواست این کشور مبنی بر برگزاری دیدار دو تیم در کشور ثالث، حواشی را ایجاد کرده است.

 

محسن معزی‌فر سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال، درباره آخرین وضعیت این درخواست استرالیایی‌ها به ایسنا گفت: تا الان هیچ اطلاعات جدیدی از سوی فدراسیون جهانی (FIBA) به ما ارسال نشده است. تاکنون هیچ نامه‌ رسمی مبنی بر اینکه بازی باید در کشور ثالث برگزار شود، به فدراسیون ایران ارسال نکرده‌اند و این یعنی ایران طبق اصول ورزشی میزبان است.

 

او درباره پیش بینی فدراسیون ایران از زمان احتمالی تعیین تکلیف شدن این موضوع، اظهار کرد: ما فکر می‌کنیم نهایتا تا اواسط هفته نتیجه نهایی مشخص شود. هر صحبت و خبری هم بجز نامه رسمی فیبا،‌ نمی‌تواند برای ما قابل قبول باشد. ایران آماده میزبانی از استرالیا است و مشکلی برای برگزاری بازی‌ها نداریم.

 

معزی‌فر در پاسخ به این سوال که چرا تا این لحظه حکم قطعی دبیری او در فدراسیون صادر نشده است و آیا این تاخیر از طرف وزارت ورزش است؟ توضیح داد: واقعیت این است که هدف ما فعلا پیش بردن اهداف و کارها است، اصلا به این موضوع توجه نمی‌کنیم. اما بنده این موضوع را کاملا در اختیار و صلاحدید جواد داوری، به عنوان رئیس فدراسیون قرار داده‌ام. به قدری کارهای فدراسیون فشرده است که این موضوع در اولویت‌های صدم یا صد و یکم قرار دارد (باخنده).

 

او درباره زمان ورود تیم ملی چین به ایران نیز گفت: آن‌ها در تاریخ ۱۷ آبان وارد کشورمان می‌شوند. هیچ مشکلی هم برای میزبانی ما وجود ندارد.

 

دیدار دو تیم ایران و استرالیا از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ در تاریخ 23 آبان برگزار می‌شود. در صورتی که تیم استرالیا وارد تهران نشود، باخت فنی برای آن‌ها ثبت می‌شود. ضمن اینکه استرالیا تا این لحظه اقدامی برای کسب مجوز ورود به ایران انجام نداده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------