پیراهن ویژه بارسلونا به مناسبت خداحافظی جرارد پیکه از فوتبال/ عکس



جرارد پیکه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بارسا در دیدار امشب مقابل آلمریا شاهد خداحافظی جرارد پیکه با این تیم خواهد بود و به این مناسبت با پیراهنی ویژه وارد زمین خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، دیدار امشب بارسلونا و آلمریا که در نوکمپ برگزار می‌شود برای جرارد پیکه بازی خاصی خواهد بود. چرا که این اسطوره بارسا بعد از سالها درخشش در این تیم امشب آخرین مسابقه‌اش با پیراهن بلوگرانا را تجربه خواهد کرد.

 

پیکه اخیرا با انتشار یک ویدیو در توییتر اعلام کرد که تصمیم گرفته با بارسلونا و فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کند. دیدار امشب آخرین حضور او در زمین چمن نوکمپ خواهد بود و مدافع کهنه‌کار بارسا در این بازی با هواداران خداحافظی خواهد کرد.

 

امروز اعلام شد باشگاه بارسلونا برای ادای احترام به پیکه در بازی امشب با پیراهنی خاص به میدان می‌رود. پیراهنی که عبارت (SEMPR3) به معنای "همیشه 3" روی آن درج خواهد شد. پیکه با پیراهن شماره 3 بارسا بیش از ششصد بازی رسمی برای این باشگاه انجام داده است.

 

دقایقی پیش رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسا تصاویری از این پیراهن ویژه را منتشر کردند. به جز این پوشیدن این پیراهن توسط بازیکنان بارسلونا قرار است قبل از به صدا درآمدن سوت مسابقه پلاکارد بزرگی با عبارت "همیشه 3" در استادیوم نوکمپ به نمایش گذاشته شود.

 

پیکه در پایان بازی هم در استادیوم نوکمپ دور افتخار خواهد زد تا با ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دهد. 

 

جرارد پیکه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

فشار بارسلونا در خداحافظی پیکه تاثیر داشت

جرارد پیکه دو روز پیش در اقدامی غیرمنتظره خبر از خداحافظی خود از دنیای فوتبال داد. تونی فریکسا معتقد است، فشار بارسلونا در تصمیم پیکه موثر بود.

 

تونی فریکسا، سخنگوی سابق بارسا، که در دو انتخابات اخیر ریاست بارسا نامزد شده بود، در واکنش به خداحافظی پیکه گفت:«بعید می دانم باشگاه پیکه را اخراج کرده باشد و این بیشتر یک تصمیم شخصی است. شرایط را برای او به گونه ای کردند که چاره ای جز خداحافظی نداشت. او به جایی رسید که دید نمی تواند کاری که می خواهد را در تیم انجام دهد و ترجیح داد کنار برود. من هم با پویول موافقم و معتقدم رفتار باشگاه با او منصفانه نبود. اخیرا فشارها روی پیکه و چند بازیکن قدیمی تیم زیاد شده و مسئولیت ناکامی ها را به گردن آنها انداخته اند. این فشارها در تصمیم بازنشستگی پیکه موثر بودند.»

 

فریکسا ادامه داد:«پیکه اسطوره بارسلوناست و بعید است مدافعی بتواند افتخاراتش را تکرار کند. او بارها بدون هیچ ملاحظه ای حرف دل هواداران بارسا را زد و نماینده ای شایسته برای بارسلونا بود. از نگاه هر علاقه‌مند به بارسا پیکه همیشه برای دفاع از بارسا هر کاری انجام داد و می تواند روزی رئیس باشگاه شود.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------