اصولی: آقاجانیان به کادر فنی اضافه می‌شود/ تاج: نمی‌توانیم در مورد تیم ملی قول بدهیم



احسان اصولی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد کارلوس کی‌روش لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تأیید کرده است.

به گزارش تسنیم، احسان اصولی در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: خوشحالیم به لطف خدا و درایت همکاران در فدراسیون، امورات مربوط به آماده‌سازی تیم ملی یکی پس از دیگری به بهترین شکل ممکن محقق شد. در آستانه این رویداد مهم و بین‌المللی تیم ملی ایران ان‌شاءالله با قدرت و نشاط حضوری موفقیت‌آمیز خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: امروز هم به هر حال رونمایی از پیراهن تیم ملی داریم. پیراهنی که با یک نشان تجاری ایرانی در یک رویداد مهم جهانی شرکت خواهد کرد. همه ما ایرانی‌ها در کنار اینکه به تیم ملی و بازیکنان افتخار خواهیم کرد؛ برای اولین‌بار یک نشان ایرانی هم در این رویداد خودنمایی خواهد کرد.

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش گفت: به هر حال دستیاران توسط سرمربی معرفی می‌شوند. او معرفی کرده و پیگیری‌ها در حال انجام است و امیدوارم برای روز پنجشنبه این اتفاق بیفتد. پیشنهاد کی‌روش آقای مارکار آقاجانیان است.

 

اصولی در واکنش به این پرسش که امروز یک دستیار جدید پرتغالی به کادر فنی اضافه شده است و آیا این مربی تا جام جهانی در تیم ملی حضور خواهد داشت،‌ عنوان کرد: من هنوز در این مورد اطلاع دقیق ندارم؛ می‌پرسیم تا بدانیم داستان چیست.

 

وی درباره امکانات تیم ایران در قطر توضیح داد: همه چیز ماه‌هاست هماهنگ شده. برای محل اقامت تیم ملی براساس هتل‌هایی که فیفا اعلام کرده و استانداردهایی که دارد، هماهنگی‌ها انجام شده است. همکاران ما هم بازدید کردند و رئیس فدراسیون روز پنجشنبه از کمپ بازدید خواهد کرد. همه چیز در شرایط مطلوب و خوبی است و نگرانی وجود ندارد. ان‌شاءالله تیم در بالاترین استانداردهای موجود در قطر امکانات و محل تمرین در نظر گرفته شده، در فضایی خوب و بانشاط جلو می‌رود.

 

«آیا بازی با تونس قطعی است؟»، سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش گفت:‌ بله، ولی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

 

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره روند تهیه پیراهن تیم ملی گفت: یک کمیته فنی شکل گرفت و در آن کمیته بنا شد بالاترین استانداردها رصد شود و برند تجاری براساس آن عمل کند. طبق نمونه کارهایی که برای ما آوردند و برندهای بزرگ دنیا بود، دقیقاً همان تکنولوژی استفاده شده است. در بحث طراحی هم کارگروه‌هایی شکل گرفته و طراحان نظرات‌شان را ارائه کردند و براساس آن نظرات یک پیراهن شکیل، مبتنی بر نشان‌های سرزمین‌مان ایران و نشان یوز ایرانی تهیه شد. البته شکل آن کمی تغییر کرده است که خواهیم دید. پرچم پُرافتخار کشورمان نیز وجود دارد.

 

وی ادامه داد: کمیته‌ای که تشکیل شد، متشکل از دبیرکل، سرپرست تیم ملی و یک کارشناس پوشاک بود. این کار در زمان سرپرستی میرشاد ماجدی انجام شد. بعد از آن کی‌روش هم یک جلسه‌ای تشکیل داد و نمونه کار را با حضور تولیدکننده دیدند و ایشان هم تأیید کرد لباس استانداردهای لازم را از لحاظ جنس و دوخت داشت و نظر مثبت کی‌روش هم اخذ شده است.

 

تاج: نمی‌توانیم در مورد تیم ملی قول بدهیم/ امیدوارم مردم را خوشحال کنیم

مهدی تاج در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی و بدرقه ملی پوشان به جام جهانی گفت: فوتبالی ها دنیا را به دو دسته تقسیم کرده اند، آنهایی که در جام جهانی هستند و آنهایی که در جام جهانی نیستند. خوشبختانه ما جزو گروه اول هستیم که توفیق بزرگی است.

 

وی ادامه داد: بهترین نتیجه تاریخی تیم ملی ایران در پنج دوره حضور در جام جهانی در روسیه رقم خورد که باعث شد مقام معظم رهبری چندین بار برای این موفقیت پیام بدهند. این موفقیت بزرگی است.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در فوتبال نمی شود قول داد. پشتیبانی های بسیار خوبی از سوی دولت صورت گرفته است. ستادی که از سوی دولت تشکیل شده بود حمایت های همه جانبه ای از تیم ملی داشته اند. چند شب پیش جلسه ای را در محلس با نمایندگان داشتیم که نگرانی هایی داشتند اما الان جایش نیست صحبت کنیم. مجموعه نهادها به خصوص نهادهای امنیتی کمک می کنند تا بهترین نتایج را رقم بزنیم.

 

تاج ادامه داد: امیدوارم بتوانیم نتایجی را رقم بزنیم که مردم کشور از ما راضی باشند. در گروهی هستیم که به هر جهت حساسیت هایی روی آن وجود دارد. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------