تکذیب جدایی مغانلو و آمانوف/ شایعه درباره لوکادیا هم تکذیب شد



اخبار نقل و انتقالات ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه سپاهان شایعه جدایی مهاجم خود را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد:  در پی انتشار خبری مبنی بر نارضایتی شهریار مغانلو از شرایطش در سپاهان و احتمال ترک این باشگاه، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌کند مغانلو هیچگونه نارضایتی از شرایط خود در باشگاه ندارد و عملکرد وی مورد تایید ژوزه مورایس است.

 

همچنین لازم به ذکر است قرارداد مغانلو با سپاهان به مدت سه فصل امضاء شده و مهاجم سپاهان به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به قرارداد خود با باشگاه پایبند است.

 

همانگونه که مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مصاحبه هفته گذشته خود اعلام کرده بود تغییرات سپاهان در نقل و انتقالات نیم فصل حداقلی است و هیچ برنامه‌ای برای جدایی مغانلو و گرفتن بازیکن جانشین وی در دستور کار باشگاه نیست.

 

***

 

مهاجم پرسپولیس چه زمانی به تهران برمی‌گردد؟

زمان بازگشت مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس به تهران مشخص شد.

 

اخبار نقل و انتقالات ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس که برای سپری کردن تعطیلات راهی کشورش شده بود قرار است تا پیش از آغاز تمرینات سرخ‌پوشان به تهران برگردد.

 

این در حالی است که این مهاجم چند روزی با مسئولان پرسپولیس در ارتباط نبود و این موضوع شایعاتی مبنی بر بازنگشتن لوکادیا به تهران را مطرح کرده بود اما این بازیکن در نهایت با مسئولان باشگاه صحبت کرد تا خط پایانی بر شایعات مطرح شده باشد.

 

با برنامه ریزی صورت گرفته بلیت برگشت این بازیکن صادر شده و قرار است یورگن لوکادیا جمعه به تهران بازگردد تا با شروع تمرینات سرخ‌پوشان از روز شنبه در تمرینات این تیم حاضر شود.

 

***

 

هافبک ازبک استقلال فعلا جدا نمی‌شود

برخلاف برخی شایعات هافبک ازبکستانی استقلال حداقل تا نیم فصل در این تیم ماندگار است.

 

اخبار نقل و انتقالات ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه، عزیزبک آمانوف یکی از نفرات خارجی استقلال در فصل جاری لیگ برتر زیاد از سوی ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم مورد استفاده قرار نگرفته است. سرمربی استقلال در بازی های گذشته لیگ برتر بیشتر به سایر هافبک وسط های خود میدان داده و همین موضوع بحث جدایی آمانوف در نیم فصل را مطرح کرده است.

 

در این خصوص شایعاتی وجود داشت که شاید آمانوف زودتر از نیم فصل جدا شود. حتی گفته می‌شد او که این روزها برای گذراندن تعطیلات به ازبکستان سفر کرده شاید دیگر به ایران برنگردد اما چنین موضوعی درست نیست.

 

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما آمانوف به عنوان بازیکن استقلال مثل سایر خارجی‌ها روز چهارشنبه هفته آینده(25 آبان) به تهران برمی‌گردد و در تمرینات استقلال از روز 26 آبان حضور پیدا می‌کند.

 

او فعلا از جمع استقلالی‌ها جدا نمی‌شود و اگر باشگاه بخواهد رضایتنامه این بازیکن ازبکستانی را صادر کند، همه چیز در نیم فصل و زمان نقل و انتقالات زمستانی اتفاق خواهد افتاد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------