شکست تلخ کلباء با فرهاد مجیدی در دقیقه 5+90



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال اتحاد کلباء با گلی که در ثانیه های پایانی دریافت کرد، برابر عجمان شکست خورد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال اتحاد کلباء با گلی در ثانیه های پایانی برابر عجمان تن به شکست داد. در دقیقه 21 اولین فرصت جدی بازی شکل گرفت. ارسال فراس بالعربی به روی دروازه کلباء، با ضربه سر ولید ازارو همراه شد که فیلیپ کیس توپ را با ضربه سر، از روی خط دروازه برگشت داد و مانع از باز شدن دروازه تیم مجیدی شد.

 

تیر دروازه اتحاد کلباء در کمتر از 2 دقیقه، 2 بار به لرزه در آمد. ابتدا شوت روی پا و دیدنی فراس بالعربی به تیر افقی دروازه برخورد کرد و سپس ضربه زمینی ولید ازارو نیز به پایه تیر عمودی اصابت کرد و وارد دروازه نشد. البته که کمک داور، در ادامه آفساید بازیکن عجمان را اعلام کرد.

 

عجمان در دقیقه 37 یک بار دیگر فرصت خوبی را برای گلزنی از دست داد. پاس امبونگو درون محوطه جریمه به فراس بالعربی رسید و ضربه او از میان پاهای عیسی حوتی گلر کلباء عبور کرد اما در ادامه به شکل عجیبی توپ به دست این گلر که در پشت او قرار داشت برخورد کرد و حوتی توانست توپ را مهار کند.

 

کلباء می توانست در دقایق پایانی نیمه اول به گل تساوی برسد. ارسال فیلیپ کیس از گوشه محوطه جریمه و زاویه بسته، در حال ورود به دروازه بود که علی الحسنی گلر عجمان توپ را از زیر طاق به بیرون کشید و در ادامه نیز ضربه سر بازیکن کلباء را مدافع عجمان پیش از ورود به دروازه، برگشت داد.

 

در نیمه دوم، 2 تیم فرصت هایی را برای گلزنی از دست دادند. یک ارسال از بازیکنان کلباء به روی دروازه را گلر عجمان از زیر طاق دروازه بیرون کشید. میزبان نیز چند بخت خوب را برای رسیدن به گل نخست بازی خلق کرد که بی نتیجه بود. جنجالی ترین صحنه بازی در دقیقه 72 رخ داد. جایی که علی مدن بازیکن عجمان داخل محوطه جریمه کلباء سرنگون شد و داور پس از اینکه چند دقیقه مشغول بررسی صحنه بود، خطای پنالتی تشخیص نداد.

 

دقایقی بعد، احمد عامر پدیده این فصل کلباء درون محوطه جریمه صاحب فرصت شد ولی شوت او به تور کنار دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه 86 عجمان بخت خوبی را از دست داد. ارسال امبونگو به دهانه دروازه را دنیل بسا با ضربه سر دور کرد و توپ برابر ولید ازارو مهاجم مراکشی عجمان قرار گرفت که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، یک ارسال در دقیقه 95 به روی دروازه، با ضربه سر بازیکنان عجمان همراه شد و فراس بالعربی در دهانه دروازه توپ را به گل تبدیل کرد که در ابتدا این گل آفساید اعلام شد. اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد که در واقع توپ با برخورد به مدافع کلباء برابر بازیکن عجمان قرار گرفته و گل صحیح است.

 

بدین ترتیب تیم عجمان موفق شد با یک گل دیرهنگام در دقیقه 95، دروازه کلباء را باز کند و برنده از زمین خارج شود تا تیم مجیدی پس از پنج دیدار، شکست در ادنوک لیگ را تجربه کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------