ساغلام گزینه اصلی تراکتوری‌ها برای جانشینی بردیف/ ردپای پوتین در دردسر تراکتور



ساغلام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی ترکیه‌ای فصل گذشته تراکتور گزینه اصلی این باشگاه برای جانشینی بردیف است.

به گزارش تسنیم، پس از جدایی بردیف از تراکتور، مدیران این باشگاه تبریزی به دنبال انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی هستند و در این زمینه نیز مذاکراتی با ارطغرول ساغلام سرمربی فصل پیش تراکتوری‌ها داشتند.

 

مدیران باشگاه تراکتور که همراه با این تیم در اردوی ترکیه به سر می‌برند، امیدوارند هر چه زودتر با ساغلام به توافق نهایی دست یابند تا این مربی دور دوم اردوی سرخپوشان را در آنتالیا زیر نظر بگیرد.

 

ردپای پوتین در دردسر باشگاه ایرانی

ورزش سه نوشت: دستیار ویژه ولادیمیر پوتین، عامل اصلی جدایی قربان بردیف از تراکتور تبریز است.

 

قربان بردیف سرمربی روس تبار که از ابتدای فصل روی نیمکت تراکتور نشسته و نتایج نسبتا خوبی نیز به دست آورده، در شرایطی که همراه این تیم به ترکیه سفر کرده بود ناگهان قصد جدایی کرده است.

 

بردیف در مصاحبه ای که انجام داده اعلام کرده کشورش روسیه به او نیاز دارد و احساس می کند باید به یاری کشور خود برود. اما اصل ماجرا چیست؟

 

بردیف از قدیم و الایام رابطه خوبی با دولت روسیه داشته است. او که ارتباطاتی نزدیک با ولادیمیر پوتین دارد با رستم مینیخانوف دستیار ویژه پوتین دوستی اش دیرینه تر است. در این خصوص بردیف به مسئولان تراکتور اعلام کرده که مینیخانوف از او خواسته به هدایت یکی از تیم های لیگ برتر روسیه بپردازد و به همین خاطر این مربی قصد ترک تراکتور را دارد.

 

دستیار ویژه پوتین 5 سال قبل هم زمانی که قربان بردیف به تیم روستوف رفته بود، خواهان بازگشت او به باشگاه روبین کازان شد و به واسطه محبوبیتی که این مربی روس نزد طرفداران روبین داشت، او دوباره هدایت این تیم را برعهده گرفت.

 

حالا نیز پشت پرده جدایی بردیف از تراکتور و بازگشتش به فوتبال روسیه همین فرد و دوست نزدیک پوتین است. بردیف به واسطه اینکه نمی خواهد رییس جمهور روسیه از دستش دلخور شود، برای ترک تراکتور و برعهده گرفتن یکی از تیم های این کشور اقدام کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------