آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

مدال نقره کیانوش رستمی در وزنه برداری قهرمانی جهان/ جوادی اوت شد



وزنه برداری قهرمانی جهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کیانوش رستمی از کسب مدال مجموع مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۲ بازماند و تنها مدال نقره یک ضرب را کسب کرد.

به گزارش تسنیم، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان بامداد امروز با برگزاری رقابت دسته 89 کیلوگرم ادامه یافت. 

 

در این دسته کیانوش رستمی قهرمان سابق جهان و المپیک به روی تخته رفت و با 9 وزنه‌بردار از آمریکا، چین، گرجستان، ارمنستان، کلمبیا، ایتالیا، ونزوئلا و بلغارستان به رقابت پرداخت. البته «تائو تیان» وزنه‌بردار پرافتخار چینی از خیرین لحظات کناره‌گیری کرد.

 

رستمی شروع خوبی داشت و در یکضرب توانست وزنه 170 کیلوگرمی را در تلاش اول بالای سر ببرد. او در تلاش دوم موفق به مهار صحیح وزنه 174 کیلوگرمی نشد، اما در تلاش سوم همین وزنه را مهار کرد تا با رکورد 174 کیلوگرم صاحب مدال نقره شود. در حرکت یکضرب نماینده ونزوئلا با 175 کیلوگرم طلا گرفت.

 

رستمی در دوضرب با مهار وزنه 206 کیلوگرمی استارت زد، اما در ادامه دو بار پیاپی وزنه 212 کیلوگرمی را انداخت و تا همان رکورد 206 کیلوگرم در دوضرب برایش ثبت شود و در رده پنجم قرار بگیرد.

 

ملی‌پوش سابقه کشورمان که طی چند سال گذشته در رقابت‌های جهانی موفق ظاهر نشده بود، در مجموع با رکورد 380 کیلوگرم در چهارم قرار گرفت، آن هم در حالی که یک گیلوکرم برای کسب عنوان نایب قهرمانی کم داشت.

 

***

 

ناکامی جوادی در ۸۱ کیلوگرم/ دومین نماینده ایران اوت شد

ملی‌پوش دسته ۸۱ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران از کسب مدال در مسابقات قهرمانی جهان و تکرار افتخارات سال گذشته اش باز ماند.

 

وزنه برداری قهرمانی جهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

نخستین تلاش جوادی در دوضرب وزنه 196 کیلوگرمی بود که او عملکرد ناموفقی داشت. همین اتفاق در تلاش‌های دوم و سوم نیز رخ داد و او موفق به مهار وزنه های 197 و 198 کیلوگرمی نشد تا در دوضرب هیچ رکوردی برایش ثبت نشود.

 

بدین ترتیب در مجموع نیز رکوردی مقابل نام جوادی 22 ساله نوشته نشد. او سال گذشته 204در دوضرب و رکورد 367 کیلوگرم در مجموع را داشت و دو نقره و یک برنز و عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده بود.

 

در حرکت یکضرب نمایندگان چین، ترکمنستان و کره جنوبی اول تا سوم شدند ، در دو ضرب وزنه‌برداران ترکمنستان ، چین و کلمبیا در رده‌های اول تا سوم ایستادند و در مجموع نیز «دا یین لی» از چین با 372، «رجپوف» از ترکمنستان با 366 کیلوگرم و «وو جائه کیم» از کره جنوبی با 357 کیلوگرم به مدال‌های طلا، نقره و برنز دست یافتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------