میلان در خانه لچه فقط یک امتیاز گرفت/ برد اینتر مقابل هلاس ورونا



دیدار میلان و جنوا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال آث میلان در سری آ ایتالیا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته ۱۸ لیگ فوتبال ایتالیا مرسوم به سری آ، دو تیم  لچه و آث میلان به مصاف هم رفتند که در آخر این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

تئو هرناندز در دقیقه ۳ (گل به خودی) و فدریکو باچیروتو در دقیقه ۲۳ برای لچه گلزنی کردند.  همچنین رافائل لیائو در دقیقه ۵۸ و داوید کالابریا در دقیقه ۷۱ برای آث میلان گل زدند تا این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

 

شاگردان استفانو پیولی با این که دو گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه موفق شدند کار را به تساوی بکشانند تا میلان در دیداری خارج از خانه به تساوی برسد.

 

اینتر با پیروزی حداقلی به استقبال دربی سوپرجام رفت

در آخرین بازی شب دوم از هفته هجدهم سری A، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال اینتر میهمان خود هلاس ورنا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تک گل لائوتارو مارتینس در دقیقه سوم بازی، برتری شکننده‌ای را برای اینتر ایجاد کرد که تا آخر بازی توانست از آن محافظت و در نهایت دوازدهمین برد فصلش را کسب کند.

 

نراتزوری در حالی موفق به کسب هر سه امتیاز این بازی شد که سه روز دیگر در سوپرجام ایتالیا که در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد باید به‌عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایتالیا به مصاف میلان قهرمان فصل گذشته سری A برود.

 

با این نتیجه اینتر مانند یوونتوس رده سومی 37 امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به این تیم در رده چهارم باقی ماند. ناپولی 47 امتیازی و میلان 38 امتیازی هم تیم‌های اول و دوم جدول هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------