اینستاگرام، لیونل مسی را بلاک کرد!



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کاپیتان تیم ملی آرژانتین فاش کرد که حساب کاربری او در اینستاگرام برای چند روز مسدود شده بود.

به گزارش تسنیم، یکی از مهمترین و شاید هم مهمترین اتفاق زندگی حرفه‌ای لیونل مسی ماه گذشته با قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر رقم خورد. مسی که از بدو به شهرت رسیدنش با دیه‌گو مارادونا مقایسه می‌شد، سرانجام تنها قطعه گمشده پازلی که او را هم رده اسطوره فقید کشورش قرار می‌داد را پیدا کرد و بالاخره دستش را روی جام 14.4 اینچی ساخته شده از طلای 18 عیار خالص گذاشت. به دنبال این اتفاق سیلی از پیام‌های تبریک نه تنها از سوی نزدیکان و اطرافیان بلکه از سوی میلیون‌ها تن از فالوورهای ستاره آرژانتینی برای این بازیکن 35 ساله ارسال شد که البته نتیجه چندان جالبی نداشت.

 

برنده توپ طلای جام جهانی که امسال شانس زیادی برای کسب هشتمین توپ طلای خود از فرانس فوتبال دارد، روز گذشته (دوشنبه) درباره این اتفاق گفت: حساب کاربری من در اینستاگرام برای چند روز مسدود شده بود و دلیلش هم حجم پیام‌هایی بود که من بعد از قهرمانی در جام جهانی دریافت کردم. من بیش از یک میلیون پیام در اینستاگرام دریافت کردم و آنها (مسئولان اینستاگرام) هم حسابم را مسدود کردند.

 

مسی همچنین به یک واقعیت جالب دیگر هم اعتراف کرد؛ اینکه برخلاف بسیاری از مشاهیر و سلبریتی‌های روز دنیا که مسئولیت مدیریت حساب‌های کاربری‌شان در فضای مجازی را به نمایندگان رسانه‌ای‌ خود واگذار می‌کنند، او هیچ فرد یا مؤسسه‌ای را برای انجام کار استخدام نکرده و این در حالیست که او به تنهایی در اینستاگرام (بدون احتساب دنبال کنندگانش در توئیتر و فیسبوک و ...) 425 میلیون فالوور دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------