بیرانوند: دست‌بوس هواداران استقلال هستم/ هرچقدر فحش بدهند، مهم نیست



دربی 101،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دست بوس همه مردم ایران و هواداران استقلال هستم.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی اظهار داشت: قبل از اینکه به مردم ایران و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم، به عنوان یک بازیکن ملی دست بوس مردم ایران و هواداران استقلال هستم.

 

وی ادامه داد: پس از بازی قبل بابت اتفاقاتی که رخ داد عذرخواهی کردم و البته هواداران استقلال را هم درک می‌کنم. امروز این آمادگی را داشتیم که چنین برخوردی با من شود، اما باید بگویم که من فقط احساسات خودم را با هواداران خودمان به اشتراک گذاشتم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه من آدم شوخ طبعی هستم، خاطرنشان کرد: این یکی از شیرین‌ترین قهرمانی‌های تاریخ پرسپولیس است. توانستیم با قهرمانی لیگ برتر، دبل کنیم و به همه تبریک می‌گویم. من آدم شوخ طبعی هستم و از شعارها ناراحت نمی‌شوم. هرچقدر هم به من فحش بدهید من دست بوس همه مردم ایران هستم. مخلص هواداران پرسپولیس هستم.

 

***

 

کامیابی‌نیا: فشارهایی به پرسپولیس آوردند که درست نبود!

کمال کامیابی‌نیا پس از قهرمانی پرسپولیس در جام جذفی که با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان یحیی به پایان رسید، اظهار کرد: خداراشکر بازی خیلی خوبی بود و هواداران دو تیم لذت بردند و بازی خوبی را شاهد بودیم.

 

وی ادامه داد: در طول فصل خیلی تلاش کردیم  و فشارهایی به تیم و باشگاه وارد شد که درست نبود و از هواداران، کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که توانستند به تیم کمک کنند.

 

هافبک دفاعی پرسپولیس در مورد تعداد قهرمانی‌هایش در فوتبال ایران، گفت: شش قهرمانی در لیگ و ۲ قهرمانی جام حذفی را به دست آورده ام.

 

***

 

ترابی: مستحق قهرمانی بودیم

مهدی ترابی پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی گفت: امروز مصادف با سالروز میلاد امام رضا (ع) بود و با این قهرمانی، برای هواداران پرسپولیس باشکوه‌تر شد. امیدوارم هواداران راضی باشند، چون آنها با گلی که در آخرین دقیقه دریافت کردیم، کمی ترسیدند و دلسرد شدند. با این وجود ما پا پس نکشیدیم و مستحق این برد و قهرمانی بودیم.

 

وی ادامه داد: از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشیم.

 

***

 

مهدی عبدی: سطح دربی در حد اروپا بود

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در پایان این بازی گفت: سطح بازی امروز در حد اروپا بود. خوشحالم بازی را بردیم و به هواداران تبریک می گویم. خیلی خوشحالم.

 

وی تاکید کرد: استقلال تیم قدرتمند و خوبی است. هفت بازی مانده بود به پایان لیگ جمع شدیم و گفتیم که باید هم قهرمان لیگ بشویم و هم جام حذفی.

 

مهاجم پرسپولیس در واکنش به عدم تبریک استقلالی‌ها به پرسپولیس گفت: ما نیاز به تبریک کسی نداریم. خودمان هستیم و این همه هوادار عاشق.

 

***

 

رفیعی: وقتش رسیده همه به احترام پرسپولیس ایستاده دست بزنید

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: وقتش رسیده که همه به احترام پرسپولیس دست بزنند چرا که ما امسال توانایی خودمان را نشان دادیم و لیاقت این قهرمانی را داشتیم.

 

دربی 101،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سروش رفیعی درباره قهرمانی پرسپولیس در فینال جام حذفی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که قهرمان شدیم. بازی بسیار خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. البته به تیم قابل احترام استقلال هم خسته نباشید می گویم. به هواداران خودمان هم تبریک می گویم. فکر می کنم وقتش است که همه ایستاده به احترام پرسپولیس دست بزنند. ما امسال توانایی خودمان را نشان دادیم و لیاقت این قهرمانی را داشتیم.

 

وی درباره کسب 2 جام توسط پرسپولیس و حضور هواداران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال کننده است که هواداران به استادیوم آمدند. چیزی به اندازه فوتبال مردم را خوشحال نمی کند. فوتبال برای مردم است. درباره قهرمانی هم باید بگویم که اصلا کار راحتی نیست. گفتم که همه باید به این نتیجه رسیده باشند که پرپسولیس لیاقت قهرمانی دارد. دو گانه در فوتبال واقعا سخت است. بقیه دوستانم در بقیه تیم ها بهتر است بهتر حرف بزنند تا مردم متوجه شوند چقدر این کار سخت است. خودم در پرسپولیس این تجربه را داشتم.

 

***

 

پورعلی‌گنجی: همه به افتخار پرسپولیس دست می‌زدند

مرتضی پورعلی گنجی پس از برتری تیمش مقابل استقلال در فینال جام حذفی و قهرمانی سرخپوشان در این مسابقات، اظهار کرد: از تمام هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم و خیلی خوشحالیم که موفق شدیم در جام حذفی و لیگ برتر به مقام قهرمانی برسیم.

 

وی ادامه داد: در پرسپولیس مثل خانواده کنار هم بودیم و علی‌رغم شرایط سخت و مصدومیت‌ها توانستیم فصل را به خوبی پایان برسانیم. قهرمانی در لیگ و حذفی اتفاق بسیار خوبی است و در حال حاضر همه ایران به افتخار پرسپولیس دست می‌زنند.

 

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس شایسته هفت سال قهرمانی است، عنوان کرد: امروز بازی خیلی بهتری از پرسپولیس دیدیم و روان بازی کردیم، یک نمایش فوق‌العاده در لیگ و جام حذفی داشتیم و یک یا دو موقعیت بیشتر به استقلال ندادیم و در نهایت توانستیم قهرمان شویم.

 

پورعلی گنج افزود: خدا را شکر اتفاق تاریخی کسب دوگانه را رقم زدیم و برای دومین مرتبه در تاریخ باشگاه دوگانه کسب کردیم و از تیم‌های دیگر و هوادارانشان انتظار داریم به پرسپولیس احترام بگذارند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------