آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

گواردیولا: مهم نیست در طول تاریخ اینتر از ما بزرگتر بوده/ اینزاگی: برای مقابله با بهترین تیم دنیا آماده ایم



گواردیولا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی، دلایل موفقیت خودش در مربیگری را، داشتن بازیکنان خوب دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، پپ گواردیولا پیش از دیدار با اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا، گفت: هر بازی که در طول فصل انجام می‌دهیم مهم است. ببینید این کنفرانس مطبوعاتی چند نفر اینجا هستند؟ می‌دانیم که بازی چقدر مهم است. من کنترلی در مورد نظر مردم ندارم، فقط روی کاری که باید انجام دهیم تمرکز می‌کنم. من به اندازه کافی بازی‌های اینتر را دیده‌ام. در پایان، این یک بازی فوتبال است. تیمی که در ۹۵ دقیقه عملکرد بهتری داشته باشد برنده خواهد شد. در طول تاریخ، اینتر از ما بزرگتر بوده است. مهم نیست. مهم این است که فردا ساعت ۱۰ شب به وقت استانبول بهترین عملکرد ممکن را انجام دهیم.

 

او درباره دلایل موفقیتش در مربیگری گفت: بازیکنان خوبی داشته‌ام. مسی را در گذشته داشته‌ام و حالا هالند را دارم. این موفقیت من است. شوخی نمی‌کنم. ما با هم تیم قدرتمندی هستیم. هر مربی که موفق باشد دارای یک تیم قوی و بازیکنان خوب است. هیچ‌وقت یک مربی گل نزده است.

 

سرمربی اسپانیایی درباره درس‌هایی که از شکست دو سال قبل در فینال لیگ قهرمانان گرفته است نیز، افزود:  این یک بازی متفاوت است. دو فصل پیش، چیزی که ما برنامه‌ریزی کردیم این بود که سعی کنیم یک بازی خوب مقابل چلسی انجام دهیم که کار نکرد. مردم می‌گویند تصمیم اشتباه من بوده است. من فردا برنامه دیگری دارم.

 

او در پایان درباره این‌که کدام بازیکن اینتر سرآمد است، افزود: به خاطر نحوه بازی آنها، اونانا یک دروازه‌بان عالی است، باستونی در سمت چپ کیفیت بالایی دارد. ما باید سعی کنیم دفاع خوبی در جناحین داشته باشیم. در خط حمله هم بازکنان خوبی در اینتر هستند.

 

***

 

اینزاگی: بله؛ سیتی بهترین تیم جهان است

سرمربی تیم فوتبال اینتر اعتراف کرد، تیم فوتبال منچسترسیتی بهترین تیم جهان است و تیمش کار دشواری در فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد.

 

اینزاگی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پیش از دیدار با سیتی در فینال لیگ قهرمانان، گفت: برای منچسترسیتی که بهترین تیم جهان است احترام زیادی قائل هستیم. همه ما سیتی را می‌شناسیم و طبیعی است که آنها را شانس اصلی قهرمانی به حساب می آورند. افتخار می‌کنیم اینجا هستیم و هر کاری که بتوانیم، انجام می‌دهیم تا تمرکز کامل داشته باشیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: این بازی ۵۷ ما در این فصل است و آخرین بازی است که در این فصل خواهیم داشت و باید هرچه در توان داریم نشان دهیم. نباید ترسو باشیم. با دل و جرات بازی کردیم و به فینال رسیدیم. مسیر راحتی نداشتیم و حالا باید با تمرکز کامل برای دیداری آماده شویم که قطعا سخت‌ترین دیدار ما در این فصل است و بازیکنانم به خوبی آگاه هستند که برابر چه تیمی قرار دارند. باید هم با ذهن و هم با دل و جان بازی کنیم. باید در جریان بازی بمانیم حتی وقتی دچار مشکل می‌شویم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------