واکنش جالب مورینیو به احتمال هدایت رئال مادرید



اخبار,اخبار ورزشی,مورینیو
ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار پرتغالی در مورد احتمال بازگشت به رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، در روزهای سخت رئال مادرید و زین الدین زیدان، نشریه مارکا از مورینیو، رائول و مکس آلگری به عنوان سه گزینه جانشینی زیزو نام برده است. مورینیو اما با احترام تمام نسبت به زیدان صحبت کرده و ابراز امیدواری کرد شرایط کهکشانی ها بهتر شود.

 

شرایط رئال مادرید: "آنها سوم هستند یا چهارم، نه؟ نزدیک بودن به رتبه اول بد نیست. اگر روی جدول تمرکز کنید آنها در شرایط خوبی قرار دارند. حالا رئال مادرید باید مقابل سویا بازی کند و اگر آنها برنده شوند شرایط بهتری نیز پیدا خواهند کرد. بارسلونا پشت سر آنها و اتلتیکومادرید نیز یک امتیاز جلوتر است."

 

نامزد بودن برای حضور در مادرید: "دو نوع شایعه وجود دارد. یکی وقتی در مورد زیدان صحبت می کنید که او یکی از ماست و وقتی شرایط تیم خوب پیش نمی رود ما را نیز آزار می دهد، اما شما باید با آن کنار بیایید اما زیدان تمام زندگی خود در فوتبال بوده است. موضوع دیگر نام بردن از من برای هدایت رئال مادرید است که باعث آزار من می شود زیرا احترام موضوع مهمی است."

 

بازگشت به مادرید: "من دوست ندارم به رئال مادرید بازگردم زیرا آنها سرمربی دارند و من نمی توانم هدایت تیمی را بر عهده گیرم که سرمربی دارد. دوست دارم همه چیز خوب شده و همه مشکلات در رئال برطرف شود."

 

شرایط پیچیده رئال مادرید: " در تیم هایی چون رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو، منچستریونایتد و چلسی ... انتظارات بالایی وجود دارد و کار دشوار و سخت است. برای همین همه می گویند بازیکنان و سرمربی همه توان خود را خرج تیم نمی کنند. بیش از استعداد باید شخصیت خاصی هم در تیم وجود داشته باشد."

 

بازگشت به عرصه مربیگری: "روز یکشنبه من برای دیدار لیورپول و چلسی به سر کار خود در شبکه اسکای خواهم رفت. ماهانه یک بار این کار را می کنم زیرا نمی خواهم هر روز این کار را انجام دهم. از این شغل لذت می برم زیرا آنجا می توانم دیدگاه متفاوتی نسبت به نیمکت ارائه دهم  در حال حاضر در کلاس های آلمانی شرکت می کنم و می توانم یک روز به این زبان در مورد یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کنم. این ششمین زبان من خواهد بود."

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------