توقف سپاهان برابر نساجی و برتری خانگی صنعت نفت مقابل پیکان/ گل گهر و نفت امتیازات را تقسیم کردند



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار سپاهان و نساجی
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تساوی برابر نساجی صدر جدول رده بندی را به استقلال داد.

به گزارش مهر، در ادامه رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه تیم های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان در قائمشهر به مصاف هم رفتند که این  دیدار با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت.

 

سپاهان که صدرنشین رقابت های لیگ برتر بود نتوانست در این دیدار به پیروزی برسد تا با کسب یک امتیاز ۲۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. استقلال با پیروزی برابر شهرخودرو ۲۵ امتیازی شد و پس از نزدیک به پنج سال صدرنشین لیگ برتر شد.

 

در دیگر دیدار برگزار شده امروز تیم های گل گهر و نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل دست یافتند.

 

برتری خانگی صنعت نفت مقابل پیکان

در یکی از بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 16:15 امروز (پنجشنبه) تیم صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر برابر پیکان قرار گرفت و موفق شد میهمانش را با نتیجه 3 بر 2 شکست بدهد و ششمین برد این فصل خود را جشن بگیرد.

 

در این بازی محمد اهل‌شاخه در دقیقه 8 و عیسی آل‌کثیر در دقایق 30 (از روی نقطه پنالتی) و 69 برای صنعت نفت گلزنی کردند. گل‌های پیکان نیز توسط حجت حق‌وردی در دقیقه 15 و شهریار مغانلو در دقیقخ 3+90 به ثمر رسیدند.

 

صنعت نفت آبادان با این پیروزی خانگی 22 امتیازی شد و با 22 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد. پیکان نیز با قبول پنجمین شکستش در فصل جاری 12 امتیازی باقی ماند و از رده دهم جدول تکان نخورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------