آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

«استراماچونی» با استقلال فسخ کرد/ زرینچه: من سرمربی استقلال نیستم



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
«آندره آ استراماچونی» با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کردند.

سرمربی استقلال و دستیارانش قرارداد خود را با این تیم فسخ کردند. در بیانیه‌ای که در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: «آندره آ استراماچونی» با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه فسخ کردند. بند فسخ قرارداد از تاریخ ششم دسامبر ۲۰۱۹ (روز جمعه ۱۵ آذرماه) و تحت نظر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فعال شده است.

 

در این بیانیه تصریح شده است: استراماچونی و اعضای مذکور این فرصت را مغتنم شمرده تا از تمامی بازیکنان تیم اصلی و همچنین سایر اعضای مجموعه به واسطه عملکرد فوق‌العاده و همکاری حرفه‌ای‌شان قدردانی کنند؛ همکاری که این امکان را فراهم آورد تا تیم به رغم تمام مشکلات ماه‌های اخیر به صدر جدول رده‌بندی برسد.

 

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: و اما مهم‌تر اینکه سرمربی از هواداران فوق‌العاده استقلال به دلیل حمایت‌های باورنکردنی و منحصربفردشان در طول این مدت، تشکر ویژه کرده و برای آنان آرزو دارد تیم محبوبشان به تمام موفقیت‌هایی که شایسته آن است، دست یابد؛ او با قلبی شکسته مجبور به رفتن شد و امیدوار است روزی دوباره در کنار شما باشد.

اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی

استراماچونی: مجبورم استقلال را ترک کنم/ از هواداران و بازیکنان قدردانی می‌کنم

استراماچونی ضمن قدردانی از هواداران بابت حمایت‌های فوق‌العاده‌شان در این مقطع، برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کند که شایسته‌اش هستند. من مجبورم اینجا را ترک کنم و امیدوارم یک روز در آینده در کنار هم باشیم."

 

زرینچه سرمربی موقت استقلال شد

امیر حسین فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال عصر امروز به محل تمرین آبی‌ها رفت و با زرینچه جلسه‌ای را برگزار کرد و این احتمال وجود دارد او  به عنوان مربی فردا روی نیمکت آبی پوشان بنشیند و زرینچه قید حضور در برگزاری مراسم لیگ قهرمانان آسیا را بزند.

 

به این ترتیب در صورت غیبت استراماچونی باید زرینچه روی نیمکت استقلال بنشیند.از طرفی هم مطرح شده که استراماچونی خواهان کاهش قراردادش با استقلالی‌ها است و در نظر دارد قرارداد خود را با آبی‌ها از ۲سال به یک سال کاهش دهد که این موضوع از دید مدیران استقلال غیر قابل قبول است.

 

زرینچه: من سرمربی استقلال نیستم

زرینچه در واکنش به حضور به عنوان سرمربی در بازی فردا به ایلنا گفت: فردا به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال حضور خواهم داشت و من سرمربی موقت تیم نیستم.

 

او درخصوص فسخ قرارداد استراماچونی همچنین گفت: من در جریان این موضوع نیستم و بهتر است که مدیریت باشگاه در این باره صحبت کند.

 

خلیل زاده: هیچ نامه فسخ یا استعفایی از سوی استراماچونی به دست ما نرسیده است

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره نامه فسخ قرارداد آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هیچ نامه استعفا یا فسخ قراردادی به دست ما نرسیده است و استراماچونی نمی تواند چنین کاری را انجام دهد.

 

او در ادامه افزود: قرارداد استراماچونی با استقلال ۲ ساله است و او بخشی از طلب خود را دریافت کرده و نمی تواند قرارداد خود را فسخ کند.

 

مدیرعامل استقلال دست به دامن ظریف و سفیر ایتالیا شد!

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران که روز گذشته به طور قطعی از ادامه همکاری با آندره آ استراماچونی به عنوان سرمربی آبی پوشان خبر داده بود، حالا به دنبال راهکاری برای عدم قطع روابط طرفین توسط این سرمربی است.

 

فتحی که چند ماه پیش در حضور سفیر ایتالیا قرارداد دوساله آندره آ استراماچونی را منعقد کرده بود؛ با تماس به سفیر ایتالیا و همچنین محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه خواستار یافتن راهکاری برای عدم جدایی مربی 43 ساله است.

 

دلایل استراماچونی برای فسخ قرارداد با استقلال مشخص شد

در شرایطی که رسانه‌های ایتالیایی خبر از فسخ قرارداد استراماچونی با استقلال داده‌اند اعضای هیأت مدیره این باشگاه معتقد هستند این اقدام استراماچونی قانونی نیست و آنها می‌توانند مسئله را از طریق فیفا پیگیری کنند.

 

سرمربی استقلال از طریق وکیل خود دلایلی را برای فسخ قرارداد با استقلال ارائه کرده که مهم‌ترین دلیل پرداخت پول توسط صرافان به حساب این مربی است.

 

وی در ایمیل ارسالی اعلام کرده چرا باید یک شخص سوم به حساب وی مطالباتش را واریز کند چون این موضوع باعث ایجاد دردسر در ایتالیا برای وی شده است.

 

همچنین استراماچونی اعلام کرده به این دلیل قراردادش را فسخ کرده است چون باشگاه استقلال دو ماه از مطالبات وی را پرداخت نکرده اما مسئولان استقلال معتقدند بخشی از مطالبات وی پرداخت شده و بخش دوم نیز قرار است فردا به حساب وی در ترکیه واریز شود.

 

از سوی دیگر مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند اگر استراماچونی می‌خواست قراردادش را فسخ کند حداقل باید این تهدید خود را در قالب نامه به اطلاع آنها می‌رساند و یک فرصت چند روزه برای پرداخت مطالباتش به آنها می‌داد اما استقلالی‌ها هیچ نامه‌ای برای تهدید جهت فسخ قرارداد دریافت نکردند و به همین دلیل معتقدند می‌توانند روی اقدام استراماچونی قانوناً شکایت کنند.

 

واکنش خبرنگار معروف ایتالیایی به فسخ قرارداد استراماچونی

جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی در خبری فسخ قرارداد مربی استقلال را تایید کرد.

 

وی در سایت خود به طور رسمی اعلام کرد که ماجراجویی استراماچونی با استقلال به پایان رسید.

 

دی‌مارتزیو نوشت: پس از ماه‌های پرتلاطم و پرتنش استراماچونی قرارداد خود را با استقلال به دلیل پرداخت‌های نامنظم و غیرمعمول فسخ کرد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: این خبر باعث اعتراض هواداران استقلال شده و حتی این عمل باعث شده تا رئیس و هیئت مدیره این باشگاه به استعفا نزدیک شوند. 

 

دی مارتزیو در ادامه به موفقیت استراماچونی در استقلال و رساندن این تیم به صدر جدول لیگ برتر پرداخت و از پیروزی‌های متوالی با آبی‌ها سخن گفت. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------