آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

خلیل زاده: نمی‌توانم بگویم ۱۰۰ درصد، اما سرمربی برمی گردد



اخبار,اخبار ورزشی,خلیل زاده
سرپرست باشگاه استقلال گفت: نمی‌توانم بگویم استراماچونی ۱۰۰ درصد برمی‌گردد، اما احتمال بازگشت او خیلی بیشتر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط سرمربی ایتالیایی این تیم برای بازگشت به ایران گفت: استراماچونی پس از چند بار حضور در سفارت ایران در ایتالیا و برگزاری جلسات متعدد با سفیر و معاون سفیر کشورمان، امروز بار دیگر در سفارت ایران حضور یافت و این بار درباره نحوه پرداخت مبلغ قرارداد او به  توافق نهایی رسیدیم. روش و نحوه پرداخت پول استراماچونی را بعدها اعلام می کنم اما پول او به حساب خودش در ایتالیا واریز خواهد شد. انشاالله او روز دوشنبه و در بازی جام حذفی برابر سپاهان روی نیمکت خواهد نشست.

 

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا توافق نهایی با استراماچونی انجام شده یا این که رفتن او به سفارت هم مانند دفعات قبلی بی نتیجه است گفت: نه، اگر مانند گذشته بی نتیجه بود، مسلما استراماچونی امروز مصاحبه نمی کرد. مشکلات بانکی کار ما برای پرداخت پول استراماچونی را سخت کرد. البته نه تنها ما بلکه کار تمام کشور را سخت کرده اما راه های مختلفی را امتحان کردیم و خدا به ما کمک کرد. وزیر ورزش و سفیر ایران در ایتالیا زحمات زیادی کشیدند تا ما و استراماچونی به توافق برسیم که مطالبات چگونه و به چه طریقی پرداخت شود. مقدمات بازگشت استراماچونی به ایران را ترتیب دادیم و او ظرف يکی، ۲ روز آینده به ايران بازمی گردد و به عنوان سرمربی تیم به کارش ادامه می دهد.

 

خلیل زاده درباره انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه گفت‌: با توجه به مصوبه هیئت مدیره، فعلا من به عنوان سرپرست تیم کارهای اجرایی باشگاه را انجام می دهم. به جز بازی با سپاهان، دیگر بازی نداریم و در این مدت سعی می کنیم مشکلات اقتصادی باشگاه را برطرف کنیم و ساختار درستی حاکم کنیم. فتح الله زاده هم به عنوان یکی از اعضای جدید هیئت مدیره به ما اضافه شده و در اولین فرصتی که پیش بیاید، برای انتخاب مدیرعامل جدید تصميم گيری خواهیم کرد.

 

او درباره پیچیده شدن پروسه بازگشت سرمربی ایتالیایی استقلال به‌ایران و این که آیا او بار دیگر روی نیمکت سرمربیگری این تیم خواهد نشست تصريح کرد: شاید بتوان گفت در پرداخت مطالبات استراماچونی مقدار خیلی کمی کوتاهی صورت گرفت اما باشگاه استقلال مشکلات دیگری هم داشت و از طرف دیگر هیئت مدیره هیچ وقت مسئول کارهای اجرایی نیست. البته معنی این حرف این نیست که فتحی اشتباه کرده است. در این مدت فشار زیادی روی دوش ما بود و هواداران شرایط را تحمل کردند و از همه آن ها تشکر می کنم. اگر امروز توافق صورت گرفت و قرار شد استراماچونی به ایران بازگردد از شکیبایی و دعاهای طرفداران استقلال بوده است.

 

عضو هيئت مديره استقلال افزود: باید از وزارت ورزش و جوانان، وزارت خارجه و شخص سلطانی فر که در این مدت واقعا متحمل فشار زیادی شد تشکر کنم. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی برای هیچ تیمی نیفتد. از شنبه شروع به ساختار سازی باشگاه استقلال و آوردن افراد توانمند به بدنه  باشگاه خواهیم کرد که بتوانند به استقلال کمک کنند و دل هواداران را شاد کنند. به ثانیه و دقیقه این موضوع را پیگیری می کنم. وزیر ورزش نیز جویای این قضیه است و حتی اکنون که در سفر خراسان جنوبی است، با من تماس گرفت و پیکیر اقدامات ما بود.

 

خلیل زاده در ادامه گفت: انشالله استراماچونی به ایران برمی گردد. در صحبت های قبلی گفتم که احتمال بازگشت استراماچونی ۵۰-۵۰ است اما اکنون می گویم احتمال بازگشت او خیلی بیشتر است. البته نمی توانم بگویم ۱۰۰ درصد استراماچونی برمی گردد اما احتمال بازگشت او به ۱۰۰  نزدیک است.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا با وجود داشتن چند ملی پوش در تیم ملی امید برابر سپاهان بازی خواهند کرد گفت: طبیعتا نباید این بازی برگزار شود. ما ملی پوش داریم و تیم حریف هم چند بازیکن ملی پوش دارد. مسئولان فدراسيون و سازمان لیگ متوجه این قضیه هستند. برگزاری این بازی به ۲ تیم آسیب می زند و باید به تعویق بیفتد. به اعتقاد من بازی ۲ شنبه برگزار نمی شود و با توجه به داشتن چند بازیکن در تیم ملی امید انصاف نیست این بازی دوشنبه برگزار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------