تساوی تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی مقابل امیدهای قطر/ قائدی گل زد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال امید
تیم فوتبال امید ایران در ثانیه های پایانی نتوانست از برد خود محافظت کند تا شاگردان حمید استیلی تن به تساوی مقابل امیدهای قطر بدهند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال امید ایران ساعت ۱۸ امروز به وقت تهران در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال امید قطر در دوحه رفت که این بازی با تساوی دو -دو به پایان رسید.

 

رضا شکاری (۲۸- پننالتی) و مهدی قائدی (۳۵) برای ایران و عبدالرشید ابراهیم (۸۳ و ۹۶) برای امیدهای قطر گلزنی کردند.

 

شاگردان حمید استیلی در حالی تن به تساوی در این دیدار دوستانه مقابل میزبان دادند که یوسف بازیکن امیدهای قطر در دقیقه ۴۸ از زمین مسابقه اخراج شد اما با توافق کادرفنی دو تیم مجوز ادامه بازی به قطری‌ها با ۱۱ بازیکن داده شد تا حمید استیلی بتواند شاگردان خود را به خوبی بسنجد.

 

معراج اسماعیلی، امید نورافکن، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، متین کریم‌زاده، رضا دهقانی (۷۶ - سینا زامهران)، مهدی مهدیخانی، علی شجاعی (۷۰ - امیر روستایی)، رضا شکاری (۶۶ - جعفر سلمانی)، محمد محبی (۶۶ - محمد خدابنده‌لو) و مهدی قائدی (۷۰ - رضا جبیره) برای امیدهای ایران بازی کردند.

 

شایان ذکر است اردوی تیم فوتبال امید ایران با برگزاری این بازی دوستانه در دوحه به پایان رسید و شاگردان حمید استیلی فردا به تهران بازمی‌گردند. کاروان امیدهای فوتبال ایران پس از چند روز استراحت ۱۱ دیماه ایران را به مقصد تایلند برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو ترک می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------