تهدید استقلال به کناره گیری از لیگ قهرمانان!/ خلیل‌زاده: به هیچ عنوان در کشور ثالث بازی نمی کنیم



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که این تیم در زمین بی طرف با رقبای خود در لیگ قهرمانان آسیا بازی نخواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، اسماعیل خلیل زاده در مورد بازی های این تیم در زمین بی طرف در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من قبل از این که نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست فدراسیون فوتبال برسد گفتم ما به هیچ عنوان در زمین بی طرف بازی نمی کنیم و این سیاست باشگاه استقلال است.

 

او ادامه داد: ایران کشور امنی است و اعتقاد من این است که این مسائل بازی سیاسی است. ایران یکی از امن ترین کشورهای جهان است و ما به خاطر یک یا چند بازی عزت کشورمان را از دست نخواهیم داد.

 

سرپرست پست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مورد اینکه انصراف باشگاه های ایرانی تبعاتی خواهد داشت یا نه گفت: به هرحال فردا با مدیران باشگاه های آسیایی و فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و جوانان جلسه داریم اما من با اطمینان می گویم هرتصمیمی که منجر به بازی کردن ما در زمین بی طرف بشود را قبول نمی کنیم، حاضر نیستیم در کشور ثالث بازی کنیم و تبعات آن را هم می پذیریم.

 

امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بازی باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در کشور بی طرف برگزار خواهد شد و این موضوعی است که با اعتراض باشگاه های ایرانی و تهدید آنها به کنارگیری از این رقابت ها شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------