جام حذفی اسپانیا| حذف اتلتیکومادرید با شکست مقابل تیم دسته سومی‌



اخبار,اخبار ورزشی,جام حذفی اسپانیا
پرونده دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا با حذف شاگردان دیه‌گو سیمئونه بسته شد.

به گزارش تسنیم، در آخرین شب از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، پنجشنبه شب پنج دیدار برگزار شد که در مهترین آنها تیم فوتبال اتلتیکومادرید در خانه تیم دسته سومی کولتورال لئونسا با نتیجه 2 بر یک به شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی باز ماند.

 

برای اتلتیکومادرید آنخل کورئا در دقیقه 62 گل نخست را به ثمر رساند اما کاستاندا در دقیقه 83 گل تساوی را برای کولتورال لئونسا زد. این نتیجه تا پایان وقت‌های معمول ادامه یافت تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود جایی که سرخیو بنیتو در دقیقه 108 دومین گل تیم میزبان را به ثمر رساند تا نتیجه‌ای غیرمنتظره برای این مصاف رقم بخورد و شاگردان دیه‌گو سیمئونه خیلی زود با جام حذفی اسپانیا وداع کنند.

 

در دیگر بازی‌ها رئال بتیس پس از تساوی 2-2 در خانه رایو وایکانو در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و از صعود باز ماند. لگانس با یک گل در خانه تیم دسته سومی «اِبرو» پیروز شد و جواز صعود گرفت. میراندس دسته دومی نیز در وقت‌های اضافی با نتیجه 2 بر یک بر میهمان لالیگایی‌اش سلتاویگو غلبه و این تیم را حذف کرد.  همچنین ایبار دیگر تیم لالیگایی رقابت‌ها با قبول شکست 3 بر یک مقابل تیم دسته سومی «باداخوس» از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز ماند.

 

پیش از این تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا ساراگوسا، اوساسونا، سویا، بیلبائو، گرانادا، ویارئال، والنسیا، سوسیه‌داد و تنریف به مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری صعود کرده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------