مطهری: تمرین کردن ما به ربطی به دیگران ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,حمیدمطهری
مدافع عنوان سه قهرمانی پیاپی لیگ برتر مثل دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها فعلا در تعطیلی به سر می برد هرچند در اکثر اخبار و گمانه زنی ها درباره سرنوشت مسابقات نام این تیم دیده می شود.

به گزارش ورزش سه، البته که آن ها شانس بالقوه اول قهرمانی در لیگ نوزدهم هم به حساب می آیند چرا که پیش از پایان مسابقات با ده امتیاز اختلاف نسبت به تیم سپاهان در صدر جدول قرار دارند و این در حالی است که در 9 هفته پایانی با رقبای اصلی شان در قهرمانی بازی ندارند.


حمیدمطهری مربی پرسپولیس و دستیار اول یحیی گل محمدی در این تیم نیز اینروزها از راه دور برکار بازیکنان نظارت می کند. او در این رابطه که در روزهای قرنطینه چکار می کند گفت:" خانه هستم و از آنجایی که کمرم مشکل دارد نمی توانم تمرین جدی در خانه انجام بدهم اما تمرین سبک و شکم انجام می دهد." جالب است که مربی پرسپولیس با وجود مشکل آسیب دیدگی که همیشه در سال های اخیر همراهش بوده کماکان از نظر بدنی روی فرم به نظر می رسد:" خب من از نظر رژیم غذایی خیلی رعایت می کنم؛ اگر همه سه وعده بخورند من یک وعده و نیم می خورم. در زمانی هم بازی می کردم البته خب به دلیل سوخت و ساز زیاد بیشتر می خوردم اما هیچوقت فوتبالیست پرخوری نبودم."


مطهری در ارتباط با شرایط تیم هم گفت:" خبر خاصی نیست. بچه ها تمرینات اختصاصی انجام می دهند و ما با آن ها در ارتباط هستیم. امیدواریم این بیماری مهار شود و اجازه تمرین به ما بدهند و بتوانیم کارمان را سریعتر شروع کنیم. دراینجا موضوعی که وجود دارد این است که برخی به ما طعنه می زنند که یک تیم خاص می خواهد بازی ها را هرجوری که هست برگزار کند این در حالی است که باشگاه پرسپولیس ، سرمربی تیم و آقای پیروانی هر زمان که صحبت داشتند تاکید کردند که سلامت جامعه و مردم و ورزشکاران در اولویت قرار دارد."


او افزود:" نمی دانم چرا یکسری خیلی دوست  دارند خیلی زود تصمیم گیری شود در حالی که در همه دنیا این اتفاق نیفتاده است چون همه منتظر فیفا هستند. فیفا حتی بعد از اعلام قهرمان در لیگ بلژیک به آن ها گفت چرا زود تصمیم گرفته اند. متاسفانه این کارهایی که در فوتبال ما انجام می شود و این نظرات مختلف سازمان لیگ و فدراسیون را دچار چالش می کند. تیم پرسپولیس تابع قانون است و هرزمان بگویند بازی می کنیم. نباید فراموش کنیم که پرسپولیس با ده امتیاز اختلاف درصدر جدول است و بحث یک امتیاز و دو امتیاز نیست."


مربی پرسپولیس درباره فضای رسانه ای که درمورد تمرین کردن این تیم به وجود آمده گفت:" یک جوی راه انداخته اند که پرسپولیس تمرین می کند. یکی از مربیان سپاهان هم در این مورد مصاحبه کرده و حرف هایی زده است. از همین جا اعلام می کنم اصلا چنین چیزی نیست. بچه های ما اختصاصی تمرین می کنند و این صحبت ها به نظرم قشنگ نیست. پرسپولیس تمرین نکرده و اگر هم تمرین بکند فکر نمی کنم به تیم های دیگر ربطی داشته باشد؟بازهم تاکید می کنم که ما تمرین نکردیم؛ پرسپولیس آنقدر بزرگ است که نمی تواند کار یواشکی انجام بدهد و هرکاری بکند همه متوجه می شوند."


مطهری در واکنش به مصاحبه مربی سپاهان هم گفت:" من یک توصیه ای به ایشان دارم؛ همیشه باید این را یادش باشد که احترام به بزرگتر را فراموش نکند. فوتبال ارزش این را ندارد که وارد چنین بازی هایی شویم و باید حتی به کسی یک روز زودتر از ما وارد فوتبال شده احترام بگذاریم. بازهم می گویم ایشان بهتر است احترام بزرگتر از خودش را نگه دارد."


او در ادامه گفت:" البته که فشار روی تیم بزرگی مثل پرسپولیس همیشه زیاد است اما ما از نظر ذهنی و روحی و روانی کاملا آمادگی مددیریت کردن شرایط را داریم."


هافبک سابق پرسپولیس همچنین در ارتباط با شرایط باشگاه و مدیریت گفت:" همه می دانند که باشگاه پرسپولیس چه مشکلاتی دارد. انشالله که مدیران باشگاه بتوانند مشکلات را حل کنند تا به نفع پرسپولیس شود. "


او در پایان اضافه کرد:" امیدوارم بیماری کرونا از بین برود و دوباره شرایط عادی شود. دلمان برای فوتبال  و هوادارنمان خیلی تنگ شده است و انشالله به زودی بار دیگر در کنار هم بتوانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------