آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

فسخ قرار داد استوکس و منتفی شدن حضور نعمتی در لیگ ژاپن/ حضور بیرانوند در تست پزشکی باشگاه آنتروپ



اخبار,اخبار ورزشی,استوکس
قرارداد مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با این باشگاه فسخ شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "آنتونی استوکس" مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از  بازی با الوحده امارات در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از یحیی گل محمدی درخواست استراحت یک روزه داشت، اما به ایران بازنگشت.

 

استوکس که کمتر از ۷۰ دقیقه برای سرخ های پایتخت بازی کرد، ابتدا ۱۵۰ هزار دلار دریافت کرد، اما پس از آن بهانه‌های مختلفی گرفت و به ایران بازنگشت.

 

یحیی گل محمدی (سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس) که از این بازیکن ناراحت و عصبانی بود، به مدیران باشگاه پیام داد که استوکس را نمی‌خواهد و باشگاه برای شکایت از او دست به کار شد. البته قرارداد مهاجم ایرلندی باشگاه پرسپولیس با این تیم فسخ شده و به نظر می‌رسد با توجه به بندهای قرارداد ۲ طرف، فیفا حق را به سرخ‌ها دهد.

 

به جز استوکس، اوساگونا و جونیور براندائو دیگر مهاجمان پرسپولیس بودند که عملکرد خوبی در این فصل از خود ارائه نداده اند.

 

 لژیونر شدن هافبک پرسپولیس منتفی شد

حضور سیامک نعمتی، هافبک جوان پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ژاپن منتفی شد.

 

سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در لیگ نوزدهم عملکرد خوبی نداشت اعلام کرد که از لیگ ژاپن پیشنهاد دارد.

 

البته این بازیکن همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد و خروجش از این تیم را منوط به تصمیم مدیران باشگاه کرده است.

 

البته یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس از مدیران این باشگاه درخواست کرده تا این بازیکن را حفظ کنند و به همین دلیل لژیونر شدن هافبک پرسپولیس منتفی است.

 

وکیل بیرانوند: مرز‌ها باز شود، دروازه بان پرسپولیس راهی بلژیک می‌شود

سلیمانی گفت: پس از شروع مجدد پرواز‌های خارجی علیرضا بیرانوند به بلژیک می‌رود تا در تست پزشکی باشگاه آنتروپ شرکت کند

 

 مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور این بازیکن در تیم آنتروپ بلژیک بیان کرد: قرارداد علیرضا با آنتروپ امضاء شده است. باشگاه بلژیکی در زمان عقد قرارداد ۱۵۰ هزار دلار به پرسپولیس داد و ۲۵۰ هزار دلار قرار است در زمان تست پزشکی به پرسپولیس پرداخت شود و باقی مانده پول نیز در زمان صدور ITC پرداخت می‌شود.

 

او افزود: البته به دلیل شیوع کرونا  سفر بیرانوند به بلژیک برای حضور در تست‌های پزشکی به تعویق افتاد. این موضوع را به باشگاه بلژیکی اعلام کردیم و قرار شد بعد از آغاز مجدد پروازها بیرانوند به بلژیک سفر کند.

 

سلیمانی ادامه داد: بند آزادسازی بیرانوند ۷۰۰ هزار دلار بود که این مبلغ به طور کامل به پرسپولیس می‌رسد. باشگاه بلژیکی پیشنهاد داده بود که اگر پرسپولیس ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار دلار بگیرد، در زمان عقد قرارداد بعدی بیرانوند، آن‌ها نیز یک میلیون یورو دریافت کنند که پرسپولیسی‌ها به دلیل مشکل مالی که آن زمان داشتند و اینکه احتمال داشت انتقال بعدی محقق نشود، بندی در قرارداد گنجانده شد مبنی بر اینکه پرسپولیس از قرارداد بعدی بیرانوند سود نمی‌کند.

 

وکیل باشگاه نفت مسجد سلیمان در پایان در خصوص شرایط این باشگاه بیان کرد: لیگ برتر تعطیل است و بازیکنان در حال استراحت هستند. اگر فدراسیون فوتبال دستور به ادامه رقابت‌های لیگ بدهد، تمرینات را آغاز می‌کنیم و اگر لیگ تعطیل شود، تابع مقررات هستیم، اما امیدوارم شرایط به نحوی پیش برود تا ادامه مسابقات برگزار شود تا حق تیم‌ها ضایع نشود.

 

فیلم زندگی نامه علیرضا بیرانوند ساخته می‌شود

با اعلام صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس، فیلم زندگی نامه علیرضا بیرانوند ساخته خواهد شد.

 

صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس با انتشار عکسی اعلام کرد فیلم زندگی نامه علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ساخته خواهد شد.

 

همچنین قرار است بیرانوند برای ایفای نقش مقابل دوربین مرتضی علی عباس میرزایی برود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------